Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 3694 ggr
Kjerulfia1
5/9/11, 8:55 AM

Godmorgon 9 maj 2011

Hälsningar från Venedig! Cool

Är här på konferens så pållan får klara sig utan migi flera dagar. Som tur är har jag ju suveräna hästvakter, men hur ska JAG klara  mig?

Min finska kollega har också häst så en del hästprat blev det på flyget ner. En liten ovanlig? rutt, Arlanda- Marco Polo (Vs flygplats) via Riga.

Påven är tydligen också här…

Annons:
monsterpony
5/9/11, 1:00 PM
#1

God lunch på er.

Här har det inte varit så mycket jobb än. Rundtur på chokladfabrik på förmiddagen och sen lunch ute i solskenet. Bäst att passa på att njuta för det kan vara hela den norska sommaren på en gång nu… Cool

Sassenach
5/9/11, 1:25 PM
#2

God dag!

Sitter hemma och väntar på sotaren, när han och tvättmaskinen är klar skall jag kuska in till jobbet och hjälpa min kollega som sitter helt själv pga sjukdom. Jag hade en ledig dag… *suck*

Annras skall jag lämna in c-nytt på posten och testa om mammas drssyrsadel ligger bra på hästen.

Ne nu väntar den äckliga disken…

Ha en bra dag i solen! och gläm inte solskydd!

[baffinbay]
5/9/11, 4:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Äntligen färdigjobbad för idag, nu blir det en avslappnande skrittur i det underbara vädret innan jag åker till stan för att lämna in sadeln. Stroppbyte på dressyrsadeln!

Fick åringarna fotograferade igår. Galet vad bra det blir när en som "kan" håller i kameran! På bilden Murgårdens Dior, f 2010 e. Långarnö Cedrick rc 105 ue. Hagens O´chief RC 68

[MaritWal]
5/9/11, 9:20 PM
#4

Venedig Kjerulfia, vad är väl det mot en tjänsteresa till Läppe utanför Vingåker!Oskyldig Tåget går 6 i morgon bitti. Blir borta i två dagar. Kanske är det nästan lika varmt i alla fall. Vi har fortfarande nära 20 grader och har haft 25 under dagen.

Kjerulfia1
5/9/11, 11:56 PM
#5

#4 Tja, nästa resa i tjänsten bär av till Rättvik Tungan ute. Denna Dalarnas metropol. 

Jag har fortfarande inte sett påven, men det är antagligen inte en så stor förlust.

Hela konferensen är förlagd till en ö, San Servolo, som fram till 1700 någonting var kloster, sedan blev det militärsjukhus och på slutet psyksjukhus för att 1978 förvandlas till ett,  tada ! "internationellt utrymme som vänder sig till ett center för utbildning, forskning och värd för kulturella tillställningar". Fritt översatt ska jag tillägga.

Upp till toppen
Annons: