Annons:
Etikettallmänt
Läst 1442 ggr
NillaOffic
7/16/14, 2:14 PM

Smeknamn till ponny

Hejsan!

Vad kan man kalla en ponny som heter Caherduff Sandpiper? Vet inte riktigt vad jag ska kalla honom. Det behöver inte ha något med namnet att göra, men han är riktigt fin. Lägger in en bild så ni kan se vilket smeknamn som passar :)

Tacksam för hjälp!

Annons:
*~HamsterHamster~*
7/16/14, 2:18 PM
#1

Piper, Monty, Cero, Ciro, Bingo, Uno, Japp… Jag tycker Uno skulle passa XD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

beem
7/16/14, 2:22 PM
#2

Duffen, Sandie


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Sassenach
7/16/14, 6:33 PM
#3

Smeknamn är viktiga att de blir rätt. Mina förslag är: Gråing eller Pipen.

GE
7/17/14, 8:19 AM
#4

Svårt att "se" vad som passar. Smeknamn brukar komma till en spontant efter ett tag, när man känner hästen. En kompis hade en häst vid namn Sandpiper. Han kallades Pipen, men det var inte pga av namnet, utan för att han pep när han tyckte något var extra kul. Det var hopptränaren som började kalla honom det…

Roligt med alla fina importer! Det finns en ponny med samma pappa som Sand Piper i Sverige. Han heter G.V's Dino Beano f-2009, och han håller som bäst på att försöka kvala in till ungponnychampionatet. 

Det finns också en som är släkt på mödernet. Han heter Caherduff McVitie f-1997. Hans mamma Caherduff Carrigeen är Sand Pipers mormor. Tyvärr vet jag ingenting alls om honom…

NillaOffic
7/17/14, 10:36 AM
#5

Tack för alla förslag!

#4 Vad intressant fakta, tack så mycket 😃

Jamie+Engla
7/17/14, 5:13 PM
#6

Cathal - Irländska - Väldig I Strid Lorcan - Irländska - Liten Ljus En Niall - Scottisch - Champion Senan - Irländska - Hjälte Av Folket Lycka till med namnval :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Annons:
Upp till toppen
Annons: