Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 811 ggr
monsterpony
7/28/14, 7:12 AM

God morgon 28 juli

God morgon alla!

Dags för första jobbdagen efter semestern. Det blir nog en av lättare slag. Det är ju viktigt att vänja in sig försiktigt vid stora omställningar… 😉 Efter några tidig morgnar för att komma till Norrköping i tid var det dock ingen chock att gå upp i normal jobbtid.

En liten välbehövlig skvätt regn igår, men idag lovar att bli soligt och varmt igen.

Annons:
lil-sis
7/28/14, 8:10 AM
#1

Jag har jobbat 4 timmar, 7 kvar. På sommaren är tjänsterna långa… Benet kliar och stramar idag men ingen smärta, jippi!!

GE
7/28/14, 9:13 AM
#2

Slut på friden! Hela den här månaden har det varit så skönt att cykla hem på mornarna. Som på en söndag, nästan ingen trafik alls. Idag var det bilar och cyklar precis överallt som vanligt….

Lite svalare också, men nu börjar det värma på igen. Så dags att sova….

☀️+23 i Uppsala just nu

Ha en härlig dag!

hanna-norrk
7/28/14, 11:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har återhämtat mig lite smått efter en hektiskt men otroligt rolig helg på riks i norrköping! Det går åt lite tid och energi när man både ska rida en del under dagarna 3 och även är där för att anordna hela arrangemanget! Nu är vardagen här igen och det innebär mocka hästbajs, jobba med alla fina unghästar jag har förmånen att ha som arbetskamrater och då och då kikar jag ut på min egen stjärna som njuter i hagen, det är hon värd efter helgens presentationer:) Ha en fin måndag med er allesammans!

Upp till toppen
Annons: