Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 616 ggr
lil-sis
8/24/14, 7:12 AM

Godmorgon 24 augusti

Frukosterar på vandrarhem idag, 90 minuters "lunchrast" från 6.15 ger inte så många alternativ… Nästa vecka jobbar jag bara ons-fre, lyxigt värre! Ska träffa kirurgen på torsdag och hoppas på positivt besked snabbt. Det gäller min gastric bypass. Ponnyerna skrotar mest i hagen och X åker till inridaren om två veckor så det känns meningslöst att börja något projekt. P är fortfarande svullen i sitt ena bakben efter vurpan med vagnen, så han vilar.

Annons:
RC927
8/24/14, 8:59 AM
#1

Har just inmundigat frukost med färskt bröd , på landet, Rådmansö, utanför Norrtälje. Idag tar dottern hand om hästarna . Pemberley ska gå sin första lektion efter vilan.

GE
8/24/14, 9:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Morrn!

För mig blir horisonellt läge nu. Haft en tung natt, och ligger lite back i sömnen sen gårdagen. Fina Tigern (Gräns Tiger)  gick med kandar för första gången på tävling. Fick en ganska dålig inridning, och Elin tappade både modet och fokus, och red fel väg. Valde sen att utgå, då hon inte tyckte att han gick fram riktigt som han brukar.  Kanske pga kandaret? Han hade bara tränat på det några gånger.

MrsM
8/24/14, 10:00 AM
#3

Söndagmorgon på Irland. Smälter alla intryck och sorterar in connemaraponnyer i minnet. Dags att åka mot Dublin idag.

Upp till toppen
Annons: