Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 624 ggr
GE
2014-09-17 08:34

God Morgon 17 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn!

Bara + 4 när jag cyklade hem för en timme sen. Tur att fleecen var med…

Passerade Pelle Svanslös i stadsparken…

Ha en bra dag!

Annons:
starrhult
2014-09-17 10:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tog nyss en bild som andas höst. En växande fölunge i dimman..

lil-sis
2014-09-17 13:34
#2

Jag svälter och X tolererar folk på ryggen. Det går åt rätt håll med andra ord :p Normala blodvärden igår förutom leukocyter och trombocyter men det har jag haft 6 av 7 blodprov så det är väl "normalt".

Kjerulfia1
2014-09-17 17:32
#3

Dagens andra 5 minuters skrittpass med Gittan avklarat. Denna gången red jag barbacka (blev ju så inspirerad av tidigare trådar). Första gången sedan den 23 juli. 

Jag klarade också av att sitta kvar när hon gjorde en liten glädjebrall.

Det märks att hon har tappat muskler (trist, men så är det ju), och en del av det sommarfeta (bra). 

Nu snart iväg mot Västerås för att hålla föredrag för ett gäng glada amatörgeologer.

GE
2014-09-17 17:44
#4

#3 🙂

GE
2014-09-17 18:34
#5

Dags för jobb igen då! Hann inte fixa en Kluring idag heller. Hoppas ha inspiration och ork till de första ledtrådarna i morgon bitti….

Ponnyn är i allafall utvald 🤐

Ha en trevlig kväll!

GE
2014-09-17 18:36
#6

#1 Blir en fin bild till höstens fototävling 🙂

Annons:
starrhult
2014-09-17 19:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#3 - kan bjuda på en inte så glamorös barbackabild från i somras - maken tog den med mobil och tyckte jag kunde använda den någon gång för att visa hur ridning inte ska gå till. Barbacka, hudlaglöst, hjälmlöst med "foppatofflor" - men det gårbra med en Connemara. Nu för tiden måste jag ha en pall för att komma på.. ungdomens tid är sedan länge förbi 😕

Märit
2014-09-17 22:33
#8

Och vår nya stallkatt har accepterat att bo i stallet. Han ligger på höskullen och kommer ner när han vill bli kliad, äta och använda sin sandlåda. Det känns bra. Vi blev riktigt oroliga när han smet ut redan andra dagen efter han kom, men han gömde sig nog under en bod och lät sig infångas efter 4 timmar. Vi trodde att han var borta för evigt!

Upp till toppen
Annons: