Annons:
Etikettföl-2010
Läst 1295 ggr
GE
9/25/14, 10:11 AM

God Morgon 25 september

Regn och rusk idag. Jag är glad att jag lade ner regnstället i cykelkorgen igår. Det behövdes på hemvägen från sjukhuset. Jag är också glad att jag skrev klart sista ledtråden innan jag åkte till jobbet. Efter en natt som blev rena Chicago, är jag trött och totalt dränerad på energi. Så nu blir det lådan….

Annons:
lil-sis
9/25/14, 10:46 AM
#1

Här är det sol, kanske skulle släpa mig upp och kolla till ponnyerna innan det blir dåligt väder. Ska städa ur min bil och släpa in ved idag, det är ju kallt nu!

Kjerulfia1
9/25/14, 11:21 AM
#2

Regn och skitväder…. 

Idag blir det en 10 minuters promenad med Gittan senare i kväll

monsterpony
9/25/14, 4:24 PM
#3

God eftermiddag. Soligt och fint här och jag lyckades komma hem i rimlig tid så jag är inte lika sliten som i går. Men fortfarande lite mer förkylningssymptom än jag skulle vilja. Vi får se om det blir någon Vetlandatur till helgen.

GE
9/25/14, 4:32 PM
#4

Krya på dig. Jobbigt när eländet hänger sig kvar. Min förkylning försvann fort och lätt :) Hoppas din gör det också, så du kan åka till Vetlanda!

Så kanske vi kan få se några fina bilder sen?

lil-sis
9/25/14, 6:07 PM
#5

Op-koordinatorn ringde, flyttad till onsdag :( Hoppas det är sista flytten, det ställer ju till det med sjukskrivningen från jobbet ffa.

starrhult
9/25/14, 9:57 PM
#6

Var tar tiden vägen? Mina dagar då jag är ledig från mitt lönearbete är slitigare än de dagar jag får betalt.. Tur att jag slipper "Chicago" händelser och värsta sortens dramatik nu för tiden. Våldsvågen här på gården har i dag bestått i att vår kattunge (ungkatt) slaktat en leksakskanin som han har lyckats hitta någonstans i huset..

Annons:
GE
9/25/14, 10:08 PM
#7

Låter som ett helt acceptabelt våld 😃

GE
9/25/14, 10:40 PM
#8

#5 Tyvärr är ju op schemat så tight, att det räcker med ett par akuta operationer eller reoperationer, så spricker hela dagsprogrammet, och de elektiva blir strukna. Självklart måste livshot gå före planerade icke-akuta operationer, det förstår alla, men lik förbaskat är det trist, jobbigt och ställer till det för dem som måste vänta.

Dom brukar dock kunna jobba undan, så om det bara inte kommer in ovanligt många akutfall som behöver sängplatserna/opas, kan de säkert ta dig på onsdag!

Hoppas det, så att du sen kan börja fundera på storlek på Eponiakavajen!

Den som du ska ha när du rider din första P & J på X nästa höst 🙂

lil-sis
9/26/14, 7:44 AM
#9

Nänä, här hoppas ingenting! Jag förstår att akuta och mer farliga saker går före, såklart. Det är ändå trist. Och extra trist är att andra som blev godkända efter mig opereras före, för de fick besked att vårdgarantin inte klaras av = byte till Sophiahemmet. Men men, allt har sin tid, jag hoppas bara att det inte blir en till flytt, för då får jag ogiltig frånvaro och det är ju ingen höjdare.

Upp till toppen
Annons: