Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 746 ggr
Kjerulfia1
2014-10-18 10:09

Godmorgon 18 oktober 2014

Idag väntar stallpass på förmiddagen. Jag har tingat ridsällskap och hoppas att det ska hjälpa G att slappna av lite granna, så vi kanske får en ridtur utan höga benlyft.

I eftermiddag blir en tur till Tokholm och Tekniska museet. Det ska bli spännande, ett av Tokholms museer jag aldrig varit på. Tycker annars att jag betat av väldigt många.

Annons:
lil-sis
2014-10-18 13:09
#1

Jag är värsta nervös idag för russet ska kvala, andra försöket men första med nya kusken. De är sist ut på Färjestad. Annars matar jag mest hästarna fortfarande. X vill göra saker men lite till får hon vänta. I övrigt sover jag och äter så mycket jag orkar vilket är ynkligt lite. Försöker även bringa ordning till vårt kaos i huset. Tar ett område per dag, pysslar lite, vilar och så pysslar jag igen. Om två veckor är det dags att jobba igen, jag som trivs så bra hemma…

GE
2014-10-18 18:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

I morgon åker Fenella till Gävle, och jag måste stanna hemma och sova i vanlig ordning. Sista natten dock, så det blir att hänga på equipe…

Fick en söt bild på Fergus och Matilda idag, som red fint på en märkesdressyr på sin ridklubb. Både ponny och ryttarinna ser nöjda ut tycker jag…

GE
2014-10-18 18:13
#3

#0 Jag jobbar fredag-lördag natt nästa vecka. Vad sägs om att jag kommer ut mitt på dagen på söndagen? Så jag får fota Gittans höga benlyft :)

Eller kan du nån vardag? Det måste dock vara fm eller mitt på dagen så att det är tillräckligt ljust för fotografering..

lil-sis
2014-10-18 18:17
#4

Russet travade klockrent men för långsamt :(

Kjerulfia1
2014-10-18 18:53
#5

#3 Vardag blir svårt för tillfället. Jag har ev. andra planer för söndagen. Jag hör av mig när jag vet hur söndagen ser ut. 

Vilken fin bild på Fergus!

Upp till toppen
Annons: