Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1201 ggr
GE
2014-11-23 07:39

God Morgon 23 november

Morrn! Ibland är det skönt när det man  har bestämt att göra blir inställt med kort varsel! Plötsligt händer det - en hel dag utan några måsten! Förutom att ta fram vinterdäcken, men det kan jag spara tills i morgon. Så nu ska jag vara riktigt lat. Hänga en stund framför datorn, skriva lite här på forumet som jag inte haft tid med i veckan, redigera lite bilder och en tur till damerna senare på dagen….

That´s all!

Annons:
Frågande
2014-11-23 12:17
#1

Låter som en skön dag, själv tar jag en utflykt med handhäst på en rejäl skrittur. Efter två dagar med en så otroligt bra dressyrträning med hästarna, så fylls man med obändig energi. Kontinuitet är ju träningens viktiga grej, likaså ombyte. Det roligaste är nog när man får en eloge av min toppentränare, köp en flaska skumpa Annki, två jättebra träningar.

Kjerulfia1
2014-11-23 19:49
#2

Idag har jag sett något som lyste från ovan. Blev lite förvånad av att se solen, men vad det var härligt! och när jag gick hem från stallet så var det stjärnklart. Alldeles underbart. Idag blev det en utetur på Melody tillsammans med tryggheten Nisse. Hon blir säkrare och säkrare för varje gång. Det är verkligen jättekul, och tidigare i veckan fattade vi galopp uppsuttet för första gången. Sakta men säkert åt rätt håll. Gittan fick sin sedvanliga skrittur, som faktiskt blev just det, en bra skrittur med energisk skritt i nästan 20 min, på grusvgen och ut på asfalten. Hon brallade till en gång mot slutet, men det var mest som för att markera att "hörrödu matte, jag vill ju traaava och galloooppera, ju, fattar du ingenting? ". Nu väntar jag på att det ska bli lite hårdare i backen så att vi kan variera våra promenader lite mer.

Upp till toppen
Annons: