Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 734 ggr
liljegren
1/27/15, 9:35 AM

god morgon 27/

Imorse var förvisso inte en god morgon. Vaknade, insåg att klockan var mycket så kaffe fick vänta.. när jag kommer upp och ska sätta på kaffet är det ett planerat strömavbrott som jag, såklart, glömt. Dock var min kära sambo lite mer förutseende och hade bryggt en thermos åt mig ;) och idag samlar han massor av pluspoäng när han för egen maskin åker in med lille herr minishettis till kliniken. Jag hade velat vara med men hittar man ingen vikarie så gör man inte. I övrigt idag ska jag försöka undersöka om det finns flera alternativ än det jag tänkt mig till festlokal i roslagen. Det blir bröllop i augusti och jag TRODDE att jag var ute i god tid.. men icke! Ponnydamernas magar jäser och jag väntar med spänning på vad som kommer titta ut i sommar! Mest nyfiken är jag på Pandoras lilla bebis.. Ha det fint i snöslasket! ;)

Annons:
GE
1/27/15, 12:22 PM
#1

Lycka till med letande efter festlokal, och bröllopet sen också förstås!

När kommer bebisarna? Du har väl sett att det finns en föltråd 2015?

Han är väl inte sjuk den lille?

Snöslask är rätta ordet!

GE
1/27/15, 12:23 PM
#2

Dubbelt

lil-sis
1/27/15, 3:43 PM
#3

Idag har jag skrittat ut på min ponny, utan ledare, med sällskap :-) Sadeln snurrar alldeles för lätt, det problemet måste lösas…!

liljegren
1/27/15, 4:47 PM
#4

#1 Tack! Det är betydligt mycket mer planering än vad jag räknat med dock.. Folk verkar vara ute i nästan ett år innan :o Paddis fölar i början av juni och Bellis i slutet.. det känns som en halv evighet dit, men tiden har ju en tendens att få snabbare än räknat ;) Nä.. den har jag missat, men den letar jag genast upp ;) Lilleman hade en ful hålvägg som behövde skäras upp.. känns trist att börja med en sån sak.. men han verkar inte alls påverkad som tur är :) Grabbarna grus lösdrift blev helt färsig idag förresten. Rebell har sprungit in, rullat sig och sen full fart et ett par gånger ;)

starrhult
1/27/15, 5:14 PM
#5

I dag har alla ston varit helt "upp i luften"  - värst var lilla Glory. Hon hade en egen uppvisning vid intag - full rulle med hopp och bock på stallplanen varv på varv + ut och in i stallet sjuttioelva gånger, efter det skulle ALLA boxar utredas innan hon var beredd att gå in till sig. Det brukar gå väldigt lugnt och sansat till i vanliga fall. Kanhända börjar vårkänslorna komma?

Upp till toppen
Annons: