Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 884 ggr
starrhult
2015-04-15 08:33

God morgon 15/4

Ja, här är energi och ork fortfarande låg. Oro ökar i stället. Halvblodstoet har nu läckt mjölk rejält i en vecka utan att fölet kommer. Hon har varit helt fölningsredo sedan dess. Har satt hästens ägare i jobb att kolla ev. provtagning gällande antikroppar och serumbehandling om det nu kanske skulle behövas. Har inte varit med om något liknande. Gnäller lite över halvblod - men tror nog ändå att det handlar om individen mer än rasen. Hoppas allt går bra bara. Blir väldigt trött av passandet trots att vi har både kamera och GPS-larm till hjälp i vakandet. Fler som vakar??

Annons:
GE
2015-04-15 10:21
#1

Jag har ju  precis vakat av, men inte i den bemärkelsen 😉Kanske nästa år?

liljegren
2015-04-15 13:31
#2

Godagens! Jag sitter och söker efter släktingar och avkommor till min fina skylark och har hittills mest bara hittat trevlig läsning (och bilder ;)) Samesame med flaskisar, får, hundar och hästar som ska skötas… Ha det fint i solen!

liljegren
2015-04-15 13:32
#3

Och nä.. här är det nästan 2 månader kvar till första fölvaket.. en halv evighet, typ ;)

lil-sis
2015-04-15 15:50
#4

Hämtat jem mina sadlar och tänkte rida gammelman men väntar nog på husse så kan han fota lite :)

lil-sis
2015-04-15 19:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Husse fotar som om man fortfarande betalade för varenda bild… Countyn ligger okej på Prinsen, får rida lite mer i den tror jag.

Upp till toppen
Annons: