Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 552 ggr
GE
2015-04-26 21:10

God Kväll 26 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här dagen har gått mig spårlöst förbi! Var helt slut i morse efter gårdagens fotouppdrag! En evig tid tog det också, så jag hann bara tvärsova ett par timmar innan det var dags att kliva på sista nattpasset…

När jag ändå var där och väntade passade jag på att fota några Connemaror. Har dock inte orkat fixa med dem ännu. Bara ponnyn på bilden, Little Tiffany.  Jag har alltid trott att hon var senskimmel. Jag har dock inte sett henne på ganska många år, men nu visade hon att hon definitivt är det.

Fenella var i Söderhamn för sin första utomhustävling för säsongen. En klass LB. Enligt fodervärden var hon i fin form, nollade i grunden på bästa tiden, men sen kom dom för snävt på ett plank och fick ett stopp. Synd, men det är sånt som händer när man chansar. De var nöjda ändå med en pigg och glad ponny!

Annons:
RC71
2015-04-26 21:33
#1

Tiffany skodde jag hos tidigare ägare för sisådär fem år sedan. Tydlig senskm.redan då :)

GE
2015-04-26 22:22
#2

#1 Det var nog 8-10 år sen jag såg henne. Det såg ut så redan då. Hon är reggad med vita hår i pannan, men det såg ut som en liten fläkt ungefär, dvs små utlöpare.  Riktigt säker var jag dock inte, det här med tecken är ju relativt. Ett stjärnämne för någon kan ju vara vita hår i pannan för någon annan, och vice versa :)

lil-sis
2015-04-27 13:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tur med husse igpr igen :)

Upp till toppen
Annons: