Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1402 ggr
Akerberg
5/24/15, 4:53 AM

God Morgon 24/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaken innan väckarklockan :-/ Som om det inte vore tidigt nog när en ringer liksom :-P Tidig morgon för Josef o jag ska ut o tävla

Annons:
GE
5/24/15, 7:11 AM
#1

Morrn! Vaknade också innan väckarklockan! Idag ska jag åka till Gävle och hälsa på en  gammal moster. Ett inställt fotouppdrag gjorde att jag "fick en dag över" och det vore synd att inte utnyttja den. Finns inte så många såna i sommar annars…

Det är också dressyrtävlingar hos Gävle Ryttarsällskap, så jag tänkte passa på och slå två flugor i en smäll. 

#0 Lycka till på tävlingen!

RC71
5/24/15, 10:01 AM
#2

Strålande vacker morgon ! Full fart i dag också,så som alltid denna tid på året. Ha en fin söndag alla.

Akerberg
5/24/15, 4:36 PM
#3

#1 Tack :-) Snabbtävlat, var först på plats och först därifrån, hemma redan innan 10 (startade 9.21) Josef var jätteduktig hela dan

Kjerulfia1
5/24/15, 4:54 PM
#4

Sitter i Frankfurt och väntar på att få gå på planet till Stockholm. Allt i sin ordning hittills.

lil-sis
5/24/15, 7:36 PM
#5

På väg till Gävle för att hämta hem bilen. Skitkul när klockan ringer 01… Oplanerad vila för hästarna idag.

Kjerulfia1
5/24/15, 9:29 PM
#6

Äntligen hemma ! Nu ska jag ner och pussa på mularna. Gittan kommer tycka jag är konstig som kommer ner så sent 😴

Annons:
lil-sis
5/25/15, 1:25 AM
#7

Tur att jag inte är gravid än, så att jag kan trycka i mig koffein. X stod och undrade varför hon inget fick göra igår, blir nog bra i framtiden :-)

Upp till toppen
Annons: