Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 460 ggr
GE
2015-07-02 08:32

God Morgon 2 juli

Idag kommer det att bli varmt! Redan +20 här i Uppsala. Tvättstugan håller jag med för fullt, sen får vi se om det blir en liten utflykt på em…

Ha en bra dag alla!

Annons:
Kjerulfia1
2015-07-02 09:21
#1

+25 enligt bilen hela vägen in till jobbet. Det kommer att bli tufft. 

Idag får ponnyhästarna vila. Jag ska på AW och att göra något i den här värmen känns inte lockande. Det räcker att jag SKA göra saker med dom imorgon och på lördag, då det ska vara minst lika varmt. 

Näst sista dagen innan semestern.

Frågande
2015-07-02 15:00
#2

Dagen började tidigt med lektion, och sedan tömkörning här hemma. Visst är det varmt och dammigt men jag tänker bort det och tycker det är skönt att bara ha tröja. Här pågår nästan dygnet runt nu tågspårsutbyggnad då pendeltågen är inställda i sex veckor. Det är rätt skönt att fara hemifrån, så vi slipper oljudet för en stund. Det pågår en total skytteltrafik av mycket tung trafik här, som nog bara kan upplevas, för att förstå.  Vi har en sån rar man som kör renhållningen här, han tittade och såg att lille Opal var stressad, stannade och klev ur och gullade med honom. Och som vanligt så upptäcker man hur liten världen är, och tänk så jättegulliga män det finns.

Finns nog nästan inget som slår en kall dusch efter träning, man kvicknar till så bra. Sverige verkar ha varit helt lika vädermässigt, då många slår sitt hö dygnet runt nu, känns som det blivit lite senare i år pga allt regnande.  Att fara på jobb in till stan, känns lite trögt just nu, men man lär ju inte behöva någon jacka i alla fall.

Akerberg
2015-07-02 16:27
#3

Man märker att det är varmt ute när de 26 graderna inomhus slår emot en som kalluft när man kommer in… Det är inget kul att jobba i värmen :-(

lil-sis
2015-07-02 19:40
#4

Har rört mig i snigelfart idag men ändå är huvudvärken på G. Har druckit två resorb och en liter vatten plus lite te (ja jag vet, vätskedrivande).

Ska rida lite senare när det är svalt igen tänkte jag, om inte huvudvärken blir sämre, då får det bli imorgon bitti istället.

MrsM
2015-07-02 21:31
#5

Jag hade skrivit ett inlägg men det försvann när jag skulle få till en Smiley. God afton på er i alla fall. 🤔

Upp till toppen
Annons: