Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 575 ggr
monsterpony
7/20/15, 11:19 AM

God förmiddag

God förmiddag allesammans. Här har solen börjat titta fram lite mellan molnen. En liten löprunda har det blivit på morgonen, men nu satsar jag på en lugn dag tror jag.

Ha det bra i connemara-Sverige!

Annons:
liljegren
7/20/15, 12:01 PM
#1

Jag har blrjat drömma så knäppt om nätterna.. så det var inte många sammanhängande timmar i natt. Nu är jag på g till Tina och Mustang för fix med priser till riksutatällningen. Därefter blir det norrtälje för att se om vi kan få in ett språng till på bellis och fortsatt gödning av herr skylark.. han ser superslimmad ut just nu.. och så ska man ju inte riktigt se ut på en utställning..

starrhult
7/20/15, 1:42 PM
#2

här är det verkligen väldigt växlande väder i dag. Hann rida Evita när det fortfarande var fint väder. Strax därefter kom efter en riktig åskskur med skyfall, som passerade snabbt. så när lillryttarinnan kom och red Bingo var det uppehåll igen. Går stundtals väldigt bra för henne - men Bingo är vissa dagar aningen bekväm - och då märks det att en större ryttare har mer pondus i övertalningen 😉). Men, men dummare är han inte än att han vet… Ett skarpt ord från mig så rättar han sig. Så småning om kan nog tjejen klara ut dom lägena också på egen hand. I morgon ska dom få prova på "riktig" hoppträning - då kan energiläget hos ponnyn vara det motsatta 😃

GE
7/20/15, 3:49 PM
#3

Jaha, så kom åskan då när man precis hade kopplat upp…

Kopplar ner igen…återkommer senare

Punkity
7/20/15, 4:43 PM
#4

Jag har ägnat förmiddagen åt att städa bilen, nu ligger telefonen på laddning och sedan ska jag bege mig till stallet. Blir nog ett dressyrpass idag, vi galopperade en massa ute igår. Under tiden jag väntar på att telefonen ska laddas kikar jag på kläder och grejer till riks 😃 Jag är så förväntansfull! Försöker hitta tid till nån terrängträning också.

RC71
7/20/15, 8:57 PM
#5

Godkväll! Här rullar dagarna på i en ryslig fart. Jag jobbar för fullt men nu börjar det kännas som kropp och knopp skulle behöva lite semester.

GE
7/20/15, 10:41 PM
#6

Här rullar det också på! Halva semester är redan förverkad…

Nypremiär för Amanda och Fenella blir den 29 juli. En dagstripp till Bolllnäs mitt i veckan, lagom ansträngande. Tävlingarna börjar 12.00 så det blir ingen tidig morgon heller. De är anmälda till LC/LB, men får Amanda ont blir det bara LC.

Annons:
lil-sis
7/21/15, 1:53 AM
#7

Första jobbdagen var lång. Det mest hästiga blev att boka stallplats när vi ska tävla och boka Hovis inför kvalitets. Får se om jag är piggare idag.

Upp till toppen
Annons: