Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1326 ggr
RC112
2015-07-30 07:15

God morgon 30/7 !

Funderar på om en morgon kan inledas bättre i en connemara värld än "fölproduktion" i hagen framför huset :) Bingo Bell i fullfärd med betäckning av Golden Grape! Blodgivning, hårfrisering och läkarbesök på schemat idag. Om det kunde ge fan i att regna så kanske en kunde måla en vägg till på stallet…

__________________
Never let your memories be greater then your dreams... 

Annons:
GE
2015-07-30 07:47
#1

#0  Håller tummarna att hon tar sig den här gången :)

Tidsbrist under semestern, ska man ha det? Känns som man har mer tid över när man jobbar! Kanske för att man är mer struktuerad då?? På måndag blir jag det…

Fenella var i Bollnäs igår och tog 2 blå rosetter.  Inget att skryta om med de små startfält som är i grupp2. Man får istället glädja sig åt att hon gick fint, dubbelnolla i båda klasserna. Om grupperna varit ihopslagna skulle hon varit 3:a i LB…

Hon halkade till i en sväng, hoppas verkligen att hon inte vrickade sig. Amanda fick lov att peppa henne ordentligt på ett av hindren sen. Det behöver väl inte betyda något, men det ska nog bli en vet check idag för säkerhets skull…

Amandas fot var det inga bekymmer med iallafall :)

Här är film från LB

lil-sis
2015-07-30 14:35
#2

Migrändag.

liljegren
2015-07-30 21:36
#3

Ännu en dag av "göra färdigt det jag påbörjat…." och imorgon är det jobb och jobbhelg på intåg.. blir inte klok på den där delade turen 7-20.30.. hade gladeligen jobbat alla timmar istället så hade det sett lite trevligare ut i lönekuvertet… Gittan är färdigbetäckt men verkar nöjd med grabbsällskap.. och han är så glad över att gå med ett sto som inte tycker att han ska stå i andra änden av hagen.

Kjerulfia1
2015-07-30 22:30
#4

#3 Hon gillar grabbar av rätt kaliber 😍. Inga mesiga halvblod duger där inte. I vintras fick hon ju en nordsvensk valack som boxgranne, och det var en karl det tydligen. Planen idag var att dressyra, men efter sen hemkomst från familjebesök på Öland i kombination med att mina bihålar bråkar så blev det inte så.

Upp till toppen
Annons: