Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 824 ggr
GE
2015-08-28 07:55

God Morgon 28 augusti

Morrn! Skön luft idag efter gårdagens regn! Innan  var det så kvalmigt att man inte orkade göra något vettigt. Jobbarhelg fre-sö står för dörren…

Tyck till om ponnyåldrarna!

https://www.netigate.se/a/s.aspx?s=229032X36636294X65812

Annons:
Kjerulfia1
2015-08-28 07:59
#1

Ponnyåldrarna har jag tyckt till om. Bra att de faktiskt gör en enkät för att se vad folk tycker. 

Idag blir det dressyrande och hjärngympastik av ponny, samt flätning av man inför premieringen på söndag. Sedan riks har manen, peppar, peppar, mer eller mindre hållt sig på en sida. 

och jag skänker en tanke till min farmor som skulle fyllt 94 idag.

liljegren
2015-08-28 14:22
#2

Jag sitter på akuten.. skulle "bara" plocka av en lös sko och råkade slita upp handen på en rostig, skitig fin söm.. vc ville inte ens titta på såret.. men efter att ha jobbat inom sjukvården i 8 år bedömde jag att det inte såg så bra ut.. de på akuten höll med. Jag är inte döende så jag lär nog få sitta ett tag.. de verkar ha fullt upp och jag känner mig lite larvig att sitta här…

Coromant
2015-08-28 16:38
#3

Har precis avslutat en jobb vecka och nu tre dagar ledigt. Nu i helgen ska våra hästar få flytta in i ett helt nybyggt stall med stora boxar. Hoppas dom kommer att trivas bra. Premiering om tiden räcker till, skulle vara roligt!

GE
2015-08-28 17:27
#4

#2 Usch, lät inte kul! Se till att få en booster Tetanus om du inte har fullt skydd.

#3 Skulle vilja se Flynns 3-åring, men hinner inte tyvärr. Måste ju sova också…

Är det erat stall som finns på bild på fb med 12 boxar? Med boxar i mitten också? Såg jättefint ut isåntfall! Är säker på att de kommer att stortrivas!

starrhult
2015-08-28 18:39
#5

Nu en dryg vecka på nytt intressant arbete. Blir så trött i huvudet av alla nya intryck, passwords, koder, datasystem, arbetskamrater m.m. Hjärnan blir överhettad. AR-kurs igen i helgen - förmodligen åker Bingo med, han är så behändig och okomplicerad att forsla runt till nya ställen. Orkar liksom inte med nåra xtra utmaningar för tillfället.

Coromant
2015-08-28 22:44
#6

#4. Ja, dom ska bo i det stallet. Vi har bokat boxar där. Riktigt fint, jättebra ridbana 60×22. Ett stort plus för mej är att jag har några minuters gångväg dit.

Annons:
Upp till toppen
Annons: