Annons:
Etikettavel
Läst 2511 ggr
kicki80
9/26/15, 2:31 PM

Backuddens Rebell RC 104

Backuddens Rebell har nu flyttat och bor i Roslagen.. Han kommer ta emot ston 2016 och han har en egen sida på Facebook

Annons:
starrhult
9/26/15, 2:36 PM
#1

#0 - Roligt att han kommit till fastlandet :)

GE
9/27/15, 9:15 AM
#2

Välkommen till Uppland, Backuddens Rebell!! Spännande!

Han hoppade väldigt fint på både kvalitets och sen på hingstpremieringen vill jag minnas. Har han några hoppmeriter?

kicki80
9/27/15, 10:12 AM
#3

Rebell har tävlat mest i dressyr men han har varit på endel hoppträningar (han har hoppat banor på 1.25 som yngre då)berättade förra ägaren för mig och även terränghoppning.. Dottern ska ta premiärturen på honom idag. Så hoppas vi att det kommer gå bra så dem kan komma ut och visa upp sig sen :)

GE
9/28/15, 9:33 PM
#4

Han måste ha senskimmelanlag? Jag såg en bild här på fokus (från en utställning) på dottern Kysings Carmela för några år sen, där ett bakben såg grått ut. I blå basen finns inte det med, så jag tänkte antingen har man missat det eller så har hingsten ett senskimmelanlag från sin mor. Alt att det var något "fel" med bilden, som är tagen i ridhus. Nu när jag sett Carmela framifrån på bild, ser man ju att det inte är en stjärn & snopp längre, och jag tror inte att hon är en vanlig avblekbar…

RC71
9/29/15, 8:32 AM
#5

Välkommen till fastlandet Backuddens Rebell! 😊

kicki80
10/4/15, 4:43 PM
#6

Rebell verkar trivas bra med nya livet som läromästare och är nu igångsatt inför 2016 då dottern ska ha med honom på lite lektioner när hon rider 😊..

Annons:
monsterpony
10/4/15, 9:01 PM
#7

Kul att det går bra och kul att se bilden i andra tråden.

Upp till toppen
Annons: