Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1014 ggr
RC71
2016-02-05 10:32

Godmorgon 5 februari

Solen skiner, stomagarna växer och hingsten är på träningskollo. Själv kurerar jag mej efter en rejäl bitskada i armen av häst på jobbet. Ha en fin dag alla :)

Annons:
Kjerulfia1
2016-02-05 11:01
#1

Nu på jobbet. Efter lunch bär det av hem och vänta in rörmokaren. Om jag har tur kanske det kan bli en solskensritt idag. Det vore ju mysigt. 

Så får vi se om priset på ponnyn har sjunkit ytterligare eller stigit från gårdagen.

lil-sis
2016-02-05 17:17
#2

Gräslig huvudvärk idag, äntligen på väg hem. Blir ingen skritt idag.

GE
2016-02-05 19:40
#3

#0 Låter inte kul! Det har hänt nån gång på mitt jobb också, men mina patienters munnar är åtminstone lite mindre….

På gång till plåsterhuset nu för natt 1 av 3. Är trött redan, så det blir nog ingen blixtvisit till Lurbo på förmiddagen i morgon som jag (nästan) hade planerat…

Märit
2016-02-06 14:33
#4

Vi hade efter mycken möda gjort oss fria från hästjobb hela helgen för en familjeresa till Rätansbyn i Härjedalen. Så blev sonen som också var värdfamilj magsjuk, så allt gick om intet. Mest synd om honom förstås. Nu sörjer jag att det fina ridföret ser ut att vara ett minne blott. Plusgrader och regn är inget vidare denna tid på året. Hästarna som var så glada!

Upp till toppen
Annons: