Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1128 ggr
Kjerulfia1
5/4/16, 9:21 AM

Godmorgon 4 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag prickat in rätt vecka för årets första semester! 

Igår var jag hos Liljegren med familj och hälsade på Gittan. Hon var välmående och verkade väldigt nöjd med sin lilla flock. Det ska bli så spännande att se vad som kommer att ploppar ut. Jag fick till och med hälsa på lilla Athena (Gittans ena skyddsling) som tydligen är ganska reserverad i vanliga fall. ❤️

På kvällen var det hoppträning på hemmaplan för Anette. Hoppeponnyn Melody skötte sig utomordentligt. Vi slog höjdrekord (70 cm bana), hoppade kombination för första gången och klarade av "klockan". Nu ska bara piloten (dvs jag) bli av med höjdskräcken så ska det nog bli bra. Det kanske blir hopptävlingar för oss och inte dressyr ☝️

Idag blir det en mellandag med skrittur innan hovslagaren kommer.

Annons:
RC927
5/4/16, 10:02 AM
#1

Sitter och njuter i solen och väntar på hästtandläkaren! Kan inte börja med nåt nyttigt för då kommer han säkert direkt.

GE
5/4/16, 10:43 AM
#2

#1 Annars är det bästa sättet för att slippa vänta på folk ;)

GE
5/4/16, 10:44 AM
#3

Grattis på födelsedagen MrsM 🎂

RC927
5/4/16, 4:26 PM
#4

#2 Ja, jag vet men det var väldigt skönt att bara sitta😎 Gick bra, lite raspning bara på båda. Mallan har som den gamla dam hon är tappat en tand så det är väl bara att hoppas att det inte går så fort med tandlossning. Hon är annars i fin form!

lil-sis
5/5/16, 4:33 AM
#5

https://youtu.be/DMIUf_Qk0pI Med pilot på Dannemora.

Upp till toppen
Annons: