Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 962 ggr
starrhult
7/1/16, 5:00 PM

God eftermiddag den 1/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska det nu vara föltema - så denna lilla trötta prinsessa är nu stor. Är på AR-kurs med mig några dagar. Det är nytt för henne - men hon är både duktig och nöjd. Otroligt smidig och enkel att ha med sig. Ny miljö med massa golfare och deras vagnar och bilar. Massor av maskiner och flaggor dessutom - helkoncentrerad Evita är är total kontrast mot Electra, allt blir så enkelt då ❤️

Annons:
GE
7/1/16, 7:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Dags för en singelnatt på plåsterhuset. Sen sön-mån natt. Drygt det här!

Fenella har hittat en gammal kompis på sitt nya ställe :)

liljegren
7/1/16, 9:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Föltema må så vara.. men idag förtjänade Toyboy stora guldstjärnan hos oss! Ridtur utan någon hjälp alls från backen i både skritt och trav.

lil-sis
7/1/16, 10:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Galopperade en stund i hagen imorse. Lite gnälligt från fortplantningsområdet så bara skritt och galopp i lätt sits. Snäll ponny.

Kjerulfia1
7/1/16, 10:27 PM
#4

Nu har jag anmält mig och Melody till vår första terrängträning. Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på, men jag tror att Melody kommer tycka det är lattjolajbans, och jag är pirrig redan nu. Igår hade klubben årets första dressyrtävling och det var premiärtävling på fina Ledingenäs. Allt gick bra, vi har lite att finslipa på inför ponnytävlingen i september, men det kommer att bli så bra. Vi hade till och med en massa publik!!! Och hästkändisar från trakten som Erik Lette kom förbi.

Kjerulfia1
7/1/16, 10:33 PM
#5

#1 Kände de igen varandra?

GE
7/2/16, 8:21 AM
#6

#2 Men oj, så fin han har blivit!

Annons:
GE
7/2/16, 8:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#5 Ja, det tror jag absolut!

Upp till toppen
Annons: