Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1154 ggr
GE
2016-07-28 18:05

God eftermiddag 28 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar vad det ska komma ur de här molnen? Man bävar lite…

Annrs är nog mitt sinne lika svart som molnen idag! Att man aldrig kan lära sig att hålla fingrarna i styr! Skulle uppdatera telefonen, och efter det fungerar den väldigt dåligt. Hänger sig så jag måste starta om den stup i kvarten.  Till råga på eländet dök alla facebookvänner upp i kontakter igen. De som jag tog bort när telefonen var ny. Nu gjorde jag likadant, men poff, så försvann ALLA kontakter!  Så nu kan jag egentligen köra en fabriksåterställning, eftersom jag ändå har förlorat alla telefonnummer, och den inte funkar att surfa på osv…

Annars får jag väl köpa en ny. Nån som har en Samsung A3, A5 eller j5?

Annons:
[RC1393]
2016-07-28 19:10
#1

iPhone-insnöad här så tyvärr inte…

Bägge hästarna varit hos tandläkaren idag (inget veterinär med så helt utan lugnande!) och det gick som jag bävat. Billie (russet) stod på bakbenen och dansade, men fick i alla fall överkäken fixad innan vi gav oss. Var inte akut att åtgärda i alla fall. Nästa gång tar vi gummiklubban😈😂

Sparven gick som förväntat. Stod som ett ljus, slängde någon frågande blick åt mig emellanåt: "Ska han verkligen vara i min mun och snoka? Det ska han? Jaha, okej då".  Stora hakar hade hon men nu är de ett minne blott!🙂

liljegren
2016-07-28 22:18
#2

Det där med telefoner är ett kapitel för sig.. jag är både ointresserad och oteknisk ;) Lilla Embla tappar sin fölpäls.. och det som kommer under är… svart!? Vad ska jag förvänta mig? Om det är skimling på g borde hon väl haft mörka ben och skimmelringar runt ögonen?

lil-sis
2016-07-28 22:33
#3

X är frisk och hel. Jag fattar inte hur man kan ha sådana svullnader och så är det ingenting. Veterinären funderade på blödningar i huden. Ohalt på rakt och böjt spår (men skruvar höger bak i vänster varv, troligen pga boxvilan = stel.) Inga böjprovsreaktioner på vare sig fram eller bak. Ultraljudade ändå (is i magen är inte min grej) och det såg fint ut. Lite lugnare i tio dagar pga boxvilan och sedan rida på som vanligt. Skulle hon fortsätta skruva höger bak får vi kolla det igen. Jättebra såklart men jag vet inte vad jag ska tro. Ställer in tävlingssäsongen och häckar i skogen och tränar för Uffe tror jag.

Kjerulfia1
2016-07-28 22:51
#4

Så var man hemma efter 2 1/2 vecka i Småland. Ponnyn åker ju låda himla bra vilket är skönt när man åker långt. Själv är jag helt slut. För de som ska till riks norrifrån så vill jag bara förvarna att det är bara två filer öppna på E4:an förbi Nyköping eftersom de asfalterar halva vägen. Så det blir en hel del köer.

GE
2016-07-29 17:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#2 Jag är likadan! Hemskt oteknisk, och vill att det ska fungera helt utan krångel!

Skimmel tror jag inte, möjligen senskimmel. Annars är det inte så ovanligt att en brunfödd förändrar sig rejält under resans gång…

Connie90
2016-07-30 07:38
#6

# vem är den vackra hästen på bilderna? 😍

Annons:
GE
2016-07-30 16:45
#7

#6 Det är "Dino-Bino" Gräns Ronaldhino

Märit
2016-08-02 18:55
#8

# 5 Ja, verkligen fin connemara. Mycket lik Flynn tycker jag.

GE
2016-08-02 20:44
#9

#8 Ja, mycket Flynn är det, men lite Roeson också (de har ju samma mamma)

Upp till toppen
Annons: