Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 802 ggr
liljegren
9/13/16, 11:40 AM

God morgon 13 september

Morgonen började lite trist.. vi hade kattungar här i somras, alla fick flytta till bra hem och allt var frid och fröjd.. ett tag.. den ena kattungen har utvecklat (om man nu formulerar sig så) kraftig epilpesi. Familjen har små barn och ville i alla fall se vad som fanns att göra, men prognosen var inte speciellt god så katten fick somna in. Sitter och kollar bland jobbannonserna. Jag har rätt många föräldradagar kvar, men att komma iväg någon/några dagar i veckan ett par timmar om dagen skulle vara trevligt.

Annons:
lil-sis
9/13/16, 3:16 PM
#1

Jag har noll lust att göra något alls. Vet inte om jag ska prata med läkaren igen eller om jag bara ska göra ett lättare måste-schema till mig själv.

GE
9/13/16, 5:31 PM
#2

#1 Börja med ett lättare måste-schema. Så gör jag när lusten tryter..

[RC1393]
9/13/16, 10:08 PM
#3

Började dagen med att hämta hästarna hos grannen vid 02.30. Igår hämtade jag in Sparven inte mindre än tre gånger, fast jag satt tre elband och lyckats krama ur 5000 V ur vårt 15 år gamla aggregat- det nya blev förstört när en kaninbur välte över det i somras. Hade inte ekonomi för ett nytt då och inte nu heller, men vad ska man göra? Ett nytt landar nog hos postombudet i veckan hoppas jag. 

Hade dubbla "jobb" idag (syrrans resurs var hemma idag så följde syrran till skolan innan jag gick på mitt eget jobb) så hann inte fixa någon ny hage åt hästarna att sabotera så de får stå inne till i morgon, hoppas bara lillskatan kan hålla sig inne då…

Upp till toppen
Annons: