Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 668 ggr
Kjerulfia1
10/18/16, 7:32 AM

Godmorgon 18 oktober

Ponnyn vilar medans jag är i Östersund.

Annons:
GE
10/18/16, 9:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

#0 Vad du far och flänger ;) Här är en till som gör det. Typiskt att vattenbaljan skulle komma med på bild!

Ha en bra dag i gråvädret

Kjerulfia1
10/18/16, 11:05 AM
#2

Hur fasen kan SAS tappa bort ett bagage från Arlanda till Östersund ? Allt underlag, varma kläder och utrustning fanns där. Nu hoppas jag bara att det kommer idag så man inte åkt upp förgäves. Finns det inga connemaror man kan hälsa på här uppe? Något vettigt måste man ju göra om man inte kan jobba.

Sassenach
10/18/16, 11:46 AM
#3

Dagens!

Ännu ett 12 timmars pass idag, tur man är ledig de två kommande dagarna, som straff får jag jobba i helgen om någon blir avis. Herr Kråka får då vila lite till. Måste kuska bil och släp till verkstan efter jobbet, bil repareras och släp servas.
Ska fortsätta jobba på mitt armband på jobbet, sitter på pysselavdelning och där kan man hålla på med silver så länge man ersätter materialet.

Ha en bra dag!

GE
10/18/16, 12:27 PM
#4

#2 Min lilla älskling Fergus bor där

RC927
10/18/16, 2:00 PM
#5

#1 Och vem är det på bilden?

RC71
10/18/16, 2:08 PM
#6

Nyss hemkommen från kiropraktorn. Känner mej så där lagom mörbultad. Men förhoppningsvis är jag på banan igen om ett par dagar

Annons:
Kjerulfia1
10/18/16, 6:10 PM
#7

Mitt bagage är hittat ! Någon på Arlanda tyckte det var lämpligt att skicka det till Ronneby, med ett helt annat flygbolag istället för till Östersund. Snacka om CO2-avtryck.  

Precis när jag hade shoppat klart ringde det en dam från Ronnebys flygplats. Det är ju lite typiskt, men jag gjorde en del reafynd så jag är nöjd. Bra kängor kan man aldrig få för många av….

Så ikväll blir det en extra tur till flygplatsen. 

Slutet gott :)

GE
10/18/16, 6:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#5 Det är Gräns Rowen. Bild från idag utan vattenbalja :)

Punkity
10/18/16, 7:52 PM
#9

Jag har varit trött och sliten i flera dagar. Idag fick ponnyn nöja sig med att bli longerad lite så jag kunde åka och handla med sambon. Nu funderar jag på om man kan gå och lägga sig så här dags så jag kan sova ut ordentligt innan klockan ringer vid 5.

GE
10/18/16, 8:26 PM
#10

#9 Det kan man, och det ska jag snart göra. Studiedag i morgon 07.30, och ska jag orka  en hel fm med föreläsning om cirkulation, måste jag vara utsövd.

Klockan ringer 05.30  här. Trött av bara tanken😴

GE
10/18/16, 8:31 PM
#11

Nu har aktivitetsindexet stigit till >1000 🙂Fantastiskt!!
Nu siktar vi på 1500. Eller hur!?

liljegren
10/18/16, 8:56 PM
#12

Trög dag. Livscykeln påtagligt kännbar. Man vet att det är det bästa för individen, men inte fasen är de lätt för det.

Paloma II
10/18/16, 9:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Bech's Mary Rose och Rebecka debuterade i LB hoppning i Väsby i helgen tyvärr blev det fem fel - ett nedslag och ett tidsfel men det känns stabilt inför nästa tävlingssäsong. Här närmast för Mary blir det KM i dressyr och ev. hoppning på Uppsala Ponnyklubb. Den lilla gula Paloma gjorde en debut i LC hoppning på Täby (tyvärr med ett stopp och tidsfel ) men hon är mer självsäker nu och är stadigare i sin bjudning mot hindrena. Årets plan var att debutera Mary i LB hoppning och Paloma i LC hoppning och den höll vi :-) Både hästarna och ryttaren har utvecklats väldigt mycket det senaste halvåret så vi får se vad 2017 kommer att erbjuda :-)

Annons:
MrsM
10/18/16, 10:39 PM
#14

Har haft en mycket administrativ dag (men med vissa avbrott för visst surfande, he , he).  Nu väntar tre dagar Jönköping för en rad möten i tjänsten. Inte så mycket Connemararelaterat kanske, förutom övernattning hos Inger & Mogge och att klappa på vår gamla "Alice" (Ashfield Cathal Crobdeargh - Carnaby True Sparrow). Jo, ser fram mot en redogörelse  från SJV om den nya hästdatabasen, intressant hur det går med den.

Upp till toppen
Annons: