Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 583 ggr
Sassenach
2016-10-20 09:29

God Morgon 20 oktober

Morgon Idag ska jag prova något nytt, besöka tandläkaren akut, lär kosta en vacker slant. Annars är det rensning av handdukar och motion av hästar som gäller. Ha en bra dag!

Annons:
GE
2016-10-20 09:53
#1

Fy då! Tandläkare är ju lika dyra som veterinärer!

Idag är en hästfri dag, och tre nätter väntar. Fattar inte att mitt schema passar så dåligt ihop med tävlingarna :(  På söndag är det Enköping LC-LA, med ett 20-tal anmälda. Det hade varit roligt att se tex Lindens Myrna med sin nya ryttare, men jag orkar nog inte åka efter en lördagnatt på plåsterhuset…

Ha en fin dag!

Connie90
2016-10-20 12:40
#2

Idag har solen tittat fram en stund, skönt att vara ledig då! Tre dagar inomhus tär på energin. Idag väntar ridlektion för Lotta, ska bli lika spännande som alltid!

liljegren
2016-10-20 16:04
#3

Längtar tills en annan kan boka in lektioner.. ska se om jag och ryggen kan vara så sams att jag törs kravla mig upp i helgen. Anmälde småkillarna till utställningen. De går typ isolerade här hemma så skulle jag råka få med något hem så behöver inte stona drabbas. Finns så mycket otrevligt som cirkulerar.

Kjerulfia1
2016-10-20 18:44
#4

Idag har ponnyn en gästryttare, så jag får tid att fixa lite annat efter jobbet. 

Ska klura på om inte gästryttaren ska få rida ponnyn lite mer regelbundet om hon vill.

Upp till toppen
Annons: