Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 521 ggr
RC927
10/25/16, 1:21 PM

God middag!

Hemma efter en förmiddag i stallet. Regn hela tiden och små sjöar på volten. Tömkörning av tränare för båda! Smutsigt😞 Men nu ska jag snart in till stan(Stockholm) och gå på SPA👍 Skönt med kontraster!

Annons:
lil-sis
10/25/16, 2:13 PM
#1

Åh SPA! Kanske dags att boka en ansiktsbehandling på lokala stället. Blir ingen skillnad men sååååå skönt.

Coromant
10/25/16, 3:47 PM
#2

Regn precis hela dagen.  Det är troligt att man möts av tre blöta och leriga ( en hel lerig) ponny ikväll. Ser ut som det blir bättre väder imorgon.

starrhult
10/25/16, 5:45 PM
#3

Riktigt grått och trist väder. Mina hästar väljer helt klart regntäcke på om dom får bestämma - och inte experter…..Utan täcke dessa dagar försöker dom få komma in vid lunch. Alldeles oavsett om dom får mycket mat och stoor hage. Men dom har ju inte läst forskning om att dom inte behöver täcke 😎

Connie90
10/25/16, 6:00 PM
#4

3dje ofrivilliga vilodagen för ponnyn idag. Feber och regn och blåst e ingen bra kombination med jobb hela helgen så det e man snällt vänta på bättring för att inte göra saken värre. Fast jag tror jag lider mer än vad ponnyn gör, abstinens börjar krypa riktigt i skinnet!

GE
10/25/16, 6:15 PM
#5

Riktigt gråmulet idag, men perfekt sovväder! Börjar känna mig lite lätt speedad nu, inför 6:e natten på raken. Har nog sovit för mycket de här dagarna…

Hoppas Romanticas regntäcke kommer i morgon. Det blev ett täcke som heter Fiona från Globus. Det var ett par hundra billigare än Alma, men verkar fö vara samma täcke. Det är väl reflexen som kostar extra…

Ha en myskväll i höstmörkret :)

Kjerulfia1
10/25/16, 8:25 PM
#6

Idag blev det tömkörning för ponnyn. Ngt struttig i början, men sedan när hon hade värmt upp blev hon toppenfin. Fin avslappnad trav där hon tog ut steglängden ordentligt utan att stressa på.

Annons:
Upp till toppen
Annons: