Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 745 ggr
GE
1/17/17, 9:36 AM

God Morgon 17 januari

Tänk att det ska bli sånt liv så fort ridsporten blir uppmärksammad! Vem är hon, denna Anna Friberg som skriver att Peder Fredricsons seger känns som ett dåligt skämt? Jo, sportkrönikör på Expressen, som "gör sidor och sätter rubbar" för det mesta, enligt egen utsago. En sak är säker, rubriken till den egna krönika den här gången är det enda dåliga skämtet i sammanhanget.

De stora röstkuppernas pris? Visst kan man ifrågasätta att det ska gå att rösta hur många gånger som helst. men nu är systemet  upplagt så. Alla hade kunna röstkuppa fram sina idoler. Varför gick inte tex golfspelarna ihop och gjorde det? På golfförbundets sida kan man läsa att det finns >486.000 aktiva medlemmar…. 

Riktigt pinsam den där bloggerskan, som gör om Lasse Anrells fadäs..

Annons:
Mellanbror2004
1/17/17, 3:01 PM
#1

Dessutom verkar golfarna önskat ha hjälp om "rätt" röstning. Det som det hela visar är en stor okunnighet, rent av ohövlig  okunskap, om just ridsporten. De flesta av oss har tröttnat för länge sedan på uppseendeväckande överskrifter som bara visar skribentens ovilja att lära sig landets andra sport i antal utövare, vem minns inte Lasse Anrells ridtur:)?  Varmt Grattis denna gång Peder!

RC927
1/17/17, 3:29 PM
#2

Läste just ett bra inlägg av Jessica Almenäs som Emelie Brolin lagt ut på Instagram. Tror att vi ridsportare mobiliserar oss så bra delvis för att vi känner att vi slår ur underläge! Grattis Peder!

starrhult
1/17/17, 7:30 PM
#3

Grattis till Peder och hans team. Personligen måste jag också tacka för spänning och underhållning på topp, när jag var mer eller mindre sängbunden efter min skada. Den otroligt roande kommentatorn (Kristian Olsson) icke att förglömma!!!😁😁. Och nej, särskilt besviken eller arg hade jag nog inte blivit om någon annan fått priset

Upp till toppen
Annons: