Annons:
Etikettallmänt
Läst 747 ggr
Mellanbror2004
2/1/17, 9:55 AM

God Morgon 1 februari

En fråga till er andra: Ibland när jag ska in på iFokus så känns det alldeles tvärstopp från hemsidans länkar. Det är inte första gången utan är så lite då och då med mellanrum. De andra länkarna funkar dock utmärkt, förutom att en del som jag tror inte länge existerar. Nu går det ju alldeles utmärkt från nätet, så jag undrar bara om det är någon fler som märkt av detta. Har lite svårt att tro att det är vår dator som är rätt ny och allt annat funkar.

Har en totallyxig dag idag, helt ledig efter gårdagens kvällsjobb, och middag på em hos min vän till granne, rida naturligtvis, bron den nya, har vi övat varje dag, så att spänningen hos dem, överst när det alltid knakar där det är brädfodrat, ska vara ett minne blott.

Annons:
GE
2/1/17, 3:11 PM
#1

#0 Jag är nog totalt slut i huvudet efter planeringsdagen på jobbet, så jag förstår inte riktigt vad du menar. Vilken hemsida?

RC927
2/1/17, 3:20 PM
#2

#0 Jag förstår inte heller, men jag kan inte så mycket om tekniken bakom heller! Det ska bara fungera ! Inget stall idag, lite städa o tvätta o stryka istället! Har tydligen flyttat in en connemara i ett grannstall. Ska ta reda på lite mer om den. Just nu vet jag ingenting mer än att den är gulbrun!

liljegren
2/1/17, 9:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bild från igår.. fick sällskap så det blev promenad med småtjejerna. Pyrrha går först och Embla följer snällt med :)

liljegren
2/1/17, 9:35 PM
#4

Dagen idag skulle jag skrivit nått om med också.. Den har varit rätt lugn. Fortfarande lite hängigt hos lille herrn så det blir rätt mycket vila och lyssna på musik. Hittade bla saltkråkan uppläst av Astrid Lindgren. Mysigt värre! In en vända till Norrtälje bra för lite sprayschampo till de ponnyer som inte är registrerade skäckar……

Kjerulfia1
2/1/17, 9:49 PM
#5

Idag red extrapiloten. Det var full rulle i ridhuset, så lite miljöträning på samma gång. Ponnyn var väldigt spänd i början, men det blev bättre. När hon spänner sig blir hon så jäkla känslig för skänkeln vilket gör det ganska svårt, men xtrapiloten har koll. Det känns verkligen jätteskönt, jag har fullt förtroende för hen. 

Vi åkte låda upp idag eftersom det var ett tag sedan. Inga större konstigheter. Jätteskönt faktiskt. 

#0 Menar du att det är skillnad mellan sidan på webben och om du kolla i mobilen? Annars förstår inte jag heller riktigt hur du menar.

Mellanbror2004
2/4/17, 9:04 AM
#6

Förstår  att jag var lite otydlig, vad jag menade var att det var besvärligt att gå från vår/SCS hemsida ibland, till iFokus, via länken.  Vi gjorde en omstart och det funkar nu.

Annons:
GE
2/4/17, 3:13 PM
#7

Ja, då förstår jag :) Visste inte ens att det är länkat hit från hemsidan. Det är väl för att det står Connemaraforum som jag inte tänkt på det. Jag har provat länken nu iallafall, och den fungerar för mig med. Däremot är det flera andra länkar i samma kategori som inte gör det. En del länkar till utländska uppfödare fungerar inte heller. Man kommer till domänsidor, eller får meddelande att sidan upphört.

Jättesvårt att hålla såna här länkar aktuella, då domäner och adresser byts…

Mellanbror2004
2/4/17, 3:40 PM
#8

Japp, har själv gjort koll ibland och den skulle behöva rensas rejält, annars tenderar den att bli "en gammal tidning" tyvärr. Förstår att det är en del jobb, kanske kan flera händer hjälpa till, bara en iaktagelse, ingen kritik.

Upp till toppen
Annons: