Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 527 ggr
RC71
2/4/17, 9:00 AM

Godmorgon 4 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon från ett väldigt grått och rått Långarnö. Under eftermiddagen i går kom hagel så det är lite knastrigt på marken. Här händer inte mkt för stunden. Chaitrionas mage växer och dom nyblivna åringarna går i "förskolan". Dvs stå på gången, ledas och allmän hantering. På bilden Långarnö Vicky e. Castle Verdi u. Långarnö Decibel

Annons:
Punkity
2/4/17, 11:33 AM
#1

Jag ska kolla på ny stallplats idag. Jag flyttade för drygt 1,5 år sedan men ponnyn fick stå kvar i sitt gamla stall då jag jobbade kvar på den orten. Nu ska jag dock byta arbetsplats och då känns inte 5 mil enkel väg till stallet som ett alternativ längre. Har väntat lite med att leta nytt då ponnyn varit konvalescent men nu äntligen är på bättringsvägen.

ambo
2/4/17, 1:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Skimmel-Grått var ordet. Livar upp mig med 2 anmälda connie-events 2017 - Holmtebo i maj och Clifdenponyshow i augusti. Måste då också boka en tur igen på the Point i Ballyconneely med strandgalopper 😎

GE
2/4/17, 2:53 PM
#3

#2 Vilken fin bild! För ett ögonblick såg jag framför mig Sandra, Fenella som liten och Hagens Surf till vänster nere på Kullbacken vid Grän. Så lika vid en snabbtitt!

Verkar som du får en härlig vår och sommar :)

Kjerulfia1
2/4/17, 4:21 PM
#4

#1 Vad skönt att han är på bättringsvägen ! 

Idag blev det tömkörning på Brantshammar för M. Vi började i höger varv och hon var pigg och ganska trippig, men till slut fick vi bukt på det och hon gick helt ok.  I samband med att vi bytte varv, blev vi ensamma i ridhuset och vilken fin skritt hon plockade fram! Hon visade att hon verkligen kan länga på steget och fortsatte att gå riktigt bra även i traven. Jag var jättenöjd. Nästa gång ska vi börja i vänster varv.

Promenad till och från ridhuset så jag har fått en redig promenad i dag.

RC927
2/4/17, 4:55 PM
#5

Red en efter omständigheterna(underlaget o vädret) riktigt mysig uteritt på Pemberley. Dottern är på kick-off så då får jag passa på att rida Pemberley mer. Hon är mycket mer framåt än sin mamma, Mallan , som är framåt när det passar henne! Kul att jämföra!

Upp till toppen
Annons: