Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 624 ggr
liljegren
2/17/17, 4:35 PM

God eftermiddag 17/2

Transporten besiktigad. lite grejer som behöver fixas. Tur att mats är händig. Fint väder och hästarna har stått och slumrat i solen. Jag uppskattar verkligen möjligheten att kunna dra ut på föräldraledigheten så att jag kan njuta av hästarna. Troligen hade jag ju fått spendera större delen av dagen inne annars.

Annons:
GE
2/17/17, 6:36 PM
#1

Har försökt kurera nacken med vila idag, och hoppas det ska hålla för två nätter på plåsterhuset. Så trött man blir av att inte få känna sig fit for fight :(

Besöket på Medocular visade som förväntat gråstarr på båda. Lovad operation inom 3-4 månader. Läkaren var stressad så jag hann inte fråga om de tar båda på samma gång.  Jag antar inte, men någon som vet? Hoppas iaf det blir gjort innan Jump Clubs nationella i maj, så det blir ordning på fotograferingen igen.

I morgon är det tävlingar i Heby med runt 15 Connemaror. Synd att jag inte kan åka dit. Det hade varit skoj att få se Kotte Pil tex…

Ha en bra kväll!

Sassenach
2/17/17, 8:48 PM
#2

#1 tråkigt att höra om gråstarren, mamma opererades för gråstarr. Ett öga i taget med drygt 3 veckor emellan, rekommenderar privatchaufför från operation. Lycka till!

RC927
2/17/17, 10:27 PM
#3

#1 Jag opererade mej för fem år sen. Ett öga i taget. Fick inte vara i stallet förrän efter en vecka. Oj, så mycket bättre jag såg. Ta med solglasögon, man är lite ljuskänslig först! Har ikväll varit och sett Körberg vs Skifs på Hovet. Härligt nostalgiskt! Inga hästar idag.

Upp till toppen
Annons: