Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 920 ggr
lil-sis
2/27/17, 4:23 AM

God morgon 27/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I tisdags klämde jag ut avkomman efter vattenavgång 17/2. Han hade inga planer på att flytta så fick vräkas med hjälp av cytotec till slut. Väntade på hovis när vattnet gick så fick ställa in det… Han är född i v 36+0 så exakt 4 veckor för tidigt. Nu väntar jag på att kroppen ska börja kännas som vanligt igen så jag kan börja sätta igång Xanadu. Är sydd lite här och var så inte så ridsugen just nu… Älskar att snön kom tilllbaka!

Annons:
lil-sis
2/27/17, 4:23 AM
#1

:-)

Kjerulfia1
2/27/17, 7:41 AM
#2

En härlig måndag ! Idag blir det förhoppningsvis skogstur med boxgrannen för mig och ponnyn. Måtte bara bilen bli klar tidigt på servicen så vi hinner ut innan det blivit mörkt och mellan de utlovade regnen. 

Igår åkte vi låda till ridhuset och tömkörde. Allt flöt som en dans :) Hon är en riktigt guldstjärna när hon släpper till. Igår var det en piggelin ponny med MYCKET fart, men hon lyssnade på mig och var avslappnad i steget, vilket jag var väldigt nöjd med. Skritt däremot är en onödig gångart, den tränar vi på en annan gång tyckte Melody ;)

liljegren
2/27/17, 8:53 AM
#3

Ts- Grattis! Stressa inte upp i sadeln - var rädd om din kropp och njut av tillskottet :) Här är det lite småmulet men det varken snöar eller regnar, så det får väl anses bra ;) det är ju trots allt "bara" februari

monsterpony
2/27/17, 9:15 AM
#4

#0 Grattis!

Här väntar jag på att det ska bli dags att bege sig till flygplatsen för en tur till Belgien.

GE
2/27/17, 6:14 PM
#5

#0 Grattis🎈

Mellanbror2004
2/27/17, 10:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#0# Grattis till er lilla son, du har ju fått kämpa en del för detta lilla knyte. 

Otroligt trist väder i Tungelsta, en tät dimma tillsammans med regn. Skönt att ha bra rock när man rider. Idag blev det bara en tur med Yuppie och Aran bredvid.

Tog ett litet uppehåll med Yuppie som inte kändes som han uppskattade ridningen längre. Sen en dag stod han vid grinden, pigg och sugen, vad jag hoppas och tror, på lite träning igen.  Snart ryker pälsen helt och hållet på alla, gjorde på samma sätt förra året, så skönt att slippa allt hår precis överallt. Men väntar ett par veckor så vi fått lite varmare väder. Arktisk kyla varnades det för, knappast här i alla fall, om det är något man håller totalkoll på, så är det vädret. Vi som trodde att det skulle börja ta slut här lite med byggandet, tji fick vi. Man kom tydligen på att tåg behöver ström och kommer att gräva upp en km långt meters dike. Något underlig planering kan tyckas, när man grävt igen för inte så länge sedan. Bara tio år sedan på bilden, annars är det mesta sig likt. foto: G Sjögren Granfalk

Annons:
Upp till toppen
Annons: