Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 718 ggr
RC71
3/7/17, 9:08 AM

Godmorgon 7 mars

Snö och blåst i Grillby i dag. Ett antal hästar väntar på att få nya skor. Livet liksom rullar vidare som om ingenting har hänt. Alice slipper iaf detta oväder och knöliga underlag. Tack alla för er omtanke!

Annons:
GE
3/7/17, 9:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Fy vilket busväder vi har! När ska snöeländet ta slut? För mig blir det inte många knop utomhus idag. Håller på i tvättstugan, och sen väntar två nätter.

Så här såg det ut vid den här tiden förra året. Längtar efter att få se dem nu!

Sassenach
3/7/17, 9:42 AM
#2

Morgon! Fick börja med att rädda tvätt jag hängt på tork ute igår. Snödropparna i gräsmattan, är nog begravda under snön idag. Kommer höet i transporten upp på skullen idag, så kommer jag troligen kuska iväg med herr kråka till ridhus. Han har en del energi att göra av med. Annars ska jag ta tag i en text till kallelsen i lokala LRF avdelningens medlemsmöte. Ha en bra dag!

Kjerulfia1
3/7/17, 12:48 PM
#3

Extrapiloten har ridit ponnyn idag. Bästa  passet hittills, med en ponny som kunde skritta från början. På minussidan var att vänster galoppen inte riktigt funkade idag. 

När vi promenerade upp till ridhuset mötte vi skolbussen som stannade så vi kunde gå in på grusvägen mot ridhuset och slippa möte på den smala vägen. Stor eloge till busschauffören. Inte för att ponnyn brydde sig om bussen…

RC927
3/7/17, 2:46 PM
#4

Snö och blåst på Värmdö också. Hovslagare här idag. Tömkörning. Mina fina snödroppar har gömt sig igen!

starrhult
3/7/17, 5:38 PM
#5

Deprimerande väder. Hästarna letar upp lite lä och väntat mest på att slippa vara ute

Upp till toppen
Annons: