Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 613 ggr
GE
3/17/17, 7:47 AM

God Morgon 17 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En blåsig morgon med skurar, men nu skiner solen och +5 är det :) Härligt!

Happy St Patrick's day till er som firar denna dag!

Bild: Ashfield Festy och hans matte 2009

Annons:
Mellanbror2004
3/17/17, 8:17 AM
#1

I Tungelsta har det tydligen regnat lite i sidled när vi sov, lite snabbtvätt då för alla mattor som hängde på vädring. I dag har jag sällskap med mig, jättetrevligt och tryggt när Opalen och jag far iväg på träning. Mina kusar rids ju väldigt regelbundet, så när förra helgen bara var hagvistelse, så har han haft så mycket energi att varje tur bjudit på små bockningar, ser härligt busig och glad ut. Jag tar det som lite tecken på att han saknat våra turer tillsammans. Han håller mig iform på det sättet.  Ju äldre han blir ju mer lik sin storebror blir han. Man glömmer ju när åren går, hur mycket de faktiskt förändras, så jag blev påmind om det när jag träffade en gammal vän för någon vecka sedan och hon frågade om Opalen, precis lik Yuppie då var hennes svar.  Tänk så enkelt livet vore om vi människor var som hästar, när vi var borta Yuppie och jag, så var tydligen Opal och Aran otroligt goda vänner med mycket puts och mys med varann berättade maken, när de är tre, så måste Aran ta tillbaka sin ledarroll, de nöjer sig helt enkelt med vad som finns för tillfället att umgås med utan en massa tjafs. Enkelt och lovvärt tycker jag.

Kjerulfia1
3/17/17, 8:42 AM
#2

Äntligen är ridbanan är framtinad och användbar !!! Så efter jobbet blir det tömkörning på hemmaplan för M.

kicki80
3/17/17, 1:53 PM
#3

En härlig vårdag som kommer avslutas med ridning för Moa och Rebell… Uteritt står på schemat, lördag och söndag väntar ridhuset igen… Jag gick av imorse så ledig helg väntar

RC927
3/17/17, 2:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Sett första blåsippan för i år! Hoppas nu att den snö o den is som finns kvar försvinner nu! Ingen häst för mej idag, annat roligt som att städa o handla ….

RC927
3/17/17, 2:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Sett första blåsippan för i år! Hoppas nu att den snö o den is som finns kvar försvinner nu! Ingen häst för mej idag, annat roligt som att städa o handla ….

lil-sis
3/17/17, 5:03 PM
#6

Min ridbana dubblerar som pool. Vi ska testa att dika ut på två sidor och se om det hjälper. Barnet växer så det knakar, 3mm/dag och 30g om man slår ut det. Haft besök av hästkompis igår och morfar (!! 80+ och körde hit själv, ca 17 mil enkel) som hade med sig tårta idag :D Hoppas på fint väder i helgen så jag kan tömköra :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: