Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 710 ggr
GE
2017-03-21 08:22

God Morgon 21 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snöslask & nollgradigt, och två jobbnätter väntar. Vet inte vilket som är värst!
Idag drömmer jag mig både bakåt och framåt. För 10 år sen var Fenella ett litet föl. som älskades högt av sin mor. Om några månader ska hon själv bli mamma. Hoppas hon blir lika snäll och duktig som hennes fina mamma var ❤️

Annons:
liljegren
2017-03-21 11:20
#1

Fina Fenella! Låt sommaren komma snart! Alltså.. man blir ju lite deppig när det snöar :/ men med 5 grader ute är det snart borta. Håller på och säger hejdå till tapeten i hallen. Känns både konstigt och skönt.. har hittat en mkt ljusare. Det är så mörkt ändå typ halva året i Sverige s det behövs ljusaste upp.

Mellanbror2004
2017-03-21 21:41
#2

Idag har vi haft lite dramatik. Uppspelta hästar och alldeles särskilt Yuppie. Kanhända kommer han ihåg när vi mötte stridsmålad trupp som förvirrat sig lite och han blev så otroligt rädd att han kastade sig genom hagen och rev med dig en hel massa stolpar. Otroligt glad att han hade tjockt täcke på sig då han slapp bränna sig på kroppen av eltråden. Nu var det inte lika dramatiskt men han har då svårt att lugna dig att det blev tömkörning då la det det dig lite tillsammans med mycket hö. Denna gång var det vanliga ansikten. Mat verkar ofta vara en mycket bra medicin mot det mesta. God kväll på er från pendeln🐴😊

lil-sis
2017-03-22 10:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min flock i garn :-p

liljegren
2017-03-22 15:33
#4

#3 vilken fin! Har du gjort den själv? :)

lil-sis
2017-03-22 16:21
#5

#4 Beställt på Facebook :-)

Upp till toppen
Annons: