Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 389 ggr
liljegren
3/28/17, 11:49 AM

God förmiddag 28/3

Sista besöket hos tandläkaren och förhoppningsvis biter jag inte sönder nån tand på länge.. Var förbi Bellis och sa hej också. Vänlig och glad som vanligt. Efter en kort klistund gick hon vidare med kompisarna. Hon fick en "viloperiod" nu efter tre föl. Jag hade tänkt hinna rida henne men när jag pajade ryggen i höstas så var det bara att glömma.. hon praktiserar inne på ridskolan i Norrtälje och verkar trivas bra där. Min moster rider ut på henne ett par dagar i veckan så hon får komma ut lite mer än bara ridhuset under vinter/vår.

Annons:
GE
3/28/17, 12:47 PM
#1

Smidigt att ha kontakter med en bra ridskola! Har de Grace kvar?

På väg till Ögon mott nu. Ena ögat har börjat rinna och kladda som sjutton, och med den förestående op ville de att jag skulle kolla upp det, så att det inte sätter några käppar i hjulet.  Hppas det inte är nån infektion på gång!

Coromant
3/28/17, 1:21 PM
#2

Morgon sysslor i stallet.

Chalmer har fått en sko påsatt efter gårdagens tuffa lek. Ikväll hoppträning och planen är att starta ponnyhoppningen i Rimbo på söndag.

Lunchpaus just nu, få se om det blir lite mera stall på em.

Coromant har fått gå lite hårdare nu och det ser lovande ut, om allt går som vi tänkt är han nog tillbaka på tävlingsbanan i maj/juni.

Ha en fortsatt fin dag!

lil-sis
3/28/17, 2:32 PM
#3

Vill iväg och tömköra för AE. Hoppas vi kan renovera släpet snart!

RC71
3/28/17, 5:35 PM
#4

Full rulle hela dagen. Miljöinspektion, jobb och lite andra måsten är nu avklarade. Har inte riktigt kommit överens med sommartiden ännu men det ger sej väl.

liljegren
3/28/17, 6:57 PM
#5

#1 nej.. Grace lever inte längre.

Upp till toppen
Annons: