Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 638 ggr
RC927
2017-04-12 10:16

God morgon 12/4

Har precis varit och besiktigat släp och bil. Perfekta sa de på Bilprovningen. Skönt, släpet är ändå 16 år. Ska inte till stallet idag, skönt när medryttarna rider samma dag. Däremot ska jag till Solvalla så häst blir det ändå!

Annons:
GE
2017-04-12 10:41
#1

Det såg ut att bli fint väder ett tag, men nu har det mulnat på igen. Bara +4 än så länge, men man får hoppas det syiger lite under dagen.

Jag har gjort en tråd  till dig, liljegren, som du kan klicka på utan att hamna bland flygplanen ;) Ja, den är förstår till alla andra också.

liljegren
2017-04-12 11:12
#2

#1 haha tack ;) Jag har ett helt sågverk i halsen. brukar bli så när sömnen halkar efter.. inatt la dessutom monitorn av och laddkabeln hade fått ben så det blev mindre sömn än vanligt. laddkabeln är dock hittad nu :)

lil-sis
2017-04-12 15:51
#3

Idag hoppas jag orka en promenad i skogen och lite Tömkörning på ridbanan. Imorgon är det dags att besiktiga mig efter förlossningen och jag hoppas bli godkänd så jag kan börja rida så smått :-D Igår pratade vi med verkstan som har min Disco och den är klar efter påsk. Bara släpet kvar att renovera sedan ska vi börja åka lite igen. Premiärtur blir till besiktningen för både bil och släp ska vara besiktigade senast sista maj och lika bra att få det gjort!

Upp till toppen
Annons: