Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 472 ggr
GE
4/14/17, 4:22 PM

God eftermiddag 14 april

Förr tyckte man tiden stod helt stilla på långfredagen. Ingenting var öppet och det var den tråkigaste dagen på året. Idag rullar det mesta på som vanligt…

Just nu pågår fälttävlan i Tågarp. Hoppas de har lite bättre väder! Såg till min glädje att hela 21 Connemaror är anmälda. Inte så många i P90 och bara en i CNCP*, men förhoppningsvis klättrar några uppåt under året.

I P90 ligger Annaghdown Fionn 6:a efter dressyren och hoppningen, men mycket kan hända i terrängen. I P70-13 år kom Cloneenagh Sammy 3;a.

Ha en bra dag i kylan!

Uppdaterat: Annaghdown Fionn kom 3:a i P90

Annons:
Mellanbror2004
4/14/17, 5:19 PM
#1

Och det var sorgemusik på radion och man väntade på godis, som en granne berättade för mig. I dagens digitaliserade värld känns det nästan att höra något från en annan planet. Men vad skulle lite lugn och ro skada egentligen? Inget vill jag säga. Önskar Er alla en skön och bra påsk med möten och kramar som vi vill ha och ge, men inte alltid hinner ge till våra kära vänner. För egen del är jag nästan glad för en jäkligt seg halsinfektion som faktiskt håller på att knäa inför citron och vitaminer och tysthet, och medicin.  Att se glädjen från en tokiga connemaror i skogshagen där hösilaget framkallar helt fantastisk gångarter, gör varje dressyrryttare glad, så en riktigt skön och bra på till er alla!

monsterpony
4/14/17, 7:56 PM
#2

Full vinter hela dagen här. Det fick bli innepyssel.

liljegren
4/14/17, 8:13 PM
#3

Gittan har haft besök (ja vi med såklart) av Linda. Jag har typ ingen röst.. jättelätt att kommunicera med en liten kille som bara skrattar åt en ;) Fick en hälsning från Bellis och ridskolan. Hon hade fått löshoppa - det är ju till och med bättre än uppsutten hoppning ;)

lil-sis
4/14/17, 8:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Red idag :-D Lite skritt och trav. Jättefin känsla :-)

Upp till toppen
Annons: