Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 652 ggr
GE
2017-04-21 11:28

God dag 21 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag skiner solen och det känns skönt i luften. Ingen värme att tala om dock.

Tror demensen har slagit till! Eller så är jag bara stressad inför morgondagens op.
Ponnyn på bilden är så himla bekant på nåt sätt, men jag får inte ihop årtalen!

Någon?

Annons:
Sassenach
2017-04-21 14:47
#1

Eftermiddag Jag är just nu lite besviken på schenkers hantering av paket. Enligt deras spårningstjänst, bör paketet komma till väddö idag, men det har ännu inte lämnat terminalen i sthlm, där det legat sedan igår 10.57. Behöver jag nämna att jag gärna vill ha innehållet i paketet? Hästarna ska tömköras idag. Ha en bra dag!

Mellanbror2004
2017-04-21 20:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vill sända en trevlig helg till Er med en älsklingsbild som jag fått sno, det är väl bara så enkelt att ett gott skratt förlänger livet.

GE
2017-04-21 20:41
#3

#2 😃

Ponnyn på bilden var den jag trodde. Tyckte väl att jag såg både  Möllans Castro och Bonnie Blues i honom, och det var alltså Wini-Fred Blues, alias Bull. Han som visade hette Svenne, och jobbade med specialskoning på klinik. Hjälpte bryggarhästarna i Stockholm, genom  att sula skorna med bildäck för att dämpa det hårda underlaget.

ambo
2017-04-22 20:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#2 den där fb-gruppen är sjukt beroendeframkallande 😀 här är det livat då den första hoppträningen är avklarad med vår nya häst Clintano en holstein f 2010 e Clinton I ue Loutano. Tränare Arnold Assarsson plats Ccstud Sigtuna. Hoppas den håller några år iaf

Upp till toppen
Annons: