Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 675 ggr
Kjerulfia1
4/24/17, 7:48 AM

Godmorgon 24 april

Nu är vi på banan igen Melody och jag. 

Extrapiloten (EP) red inte alls igår, utan jag red hela passet för extrapiloten (hade tänkt bara skritta fram) och ponnyn var GULD! Så jäkla fin i alla gångarter, och lyssnade lite för bra. Jag skrittade ett varv på volten och EP sa att jag skulle galoppera, då varvade ponnyn upp sig för hon hade ju hört G-ordet!😂 ❤️ Men vi fick tillbaka den lugna och fina skritten och sedan traven för att sen kunna  galoppera. 

Solen lyser, men yr har lovat regn och snö i em.

Annons:
liljegren
4/24/17, 8:41 AM
#1

Kul med ett bra ridpass! Så hoppas jag att det är fruktansvärt lokalt! med snön alltså.. less på det där skitvädret nu. Inget föl o jag är fortfarande förkyld. Misstänker att allergin gör sitt i det hela. Var samma sak förra våren men det slutade med akuten och kortisonbehandling.. det tänkte jag nog låta bli i år.

Kjerulfia1
4/24/17, 1:50 PM
#2

#1 Det var inte bara bra, det var ett superpass! 

Fortsätter det så här så är vi definitivt startklara i dressyr till hösten 😃  och kanske någon P&J i juni. Det trodde jag inte riktigt på för ett tag sedan.

RC927
4/24/17, 3:03 PM
#3

#0 Kul när det går så bra! Skoning idag och det ingår att fika med hovslagaren.Det tar sin tid men är väldigt trevligt!

Kjerulfia1
4/24/17, 5:42 PM
#4

#3 Med tanke på vad vi har slitit med sedan i höstas så är det här fantastiskt!

Kjerulfia1
4/24/17, 5:42 PM
#5
GE
4/25/17, 9:25 AM
#6

Härligt! Nu är hon 7 år och lilla hjärnan börjar komma i form. Jag tror att 6 år är en  besvärlig tid för Connemaran. Det lönar sig nog att bara lida sig igenom den  tiden :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: