Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 508 ggr
GE
4/25/17, 9:20 AM

God Morgon 25 april

Igår var jag med och firade av en jobbarkompis, som ska arbeta utomlands i ett år. Vilken lycka att sitta på en halvmörk pub, och ändå se folk i hela lokalen klart och tydligt! Vilken skillnad det blev. Jag ser som en falk på det opade ögat :)

Fö är det solglasögon som gäller, och inget stall på ca en vecka.

Ha en bra dag!

Annons:
liljegren
4/25/17, 11:10 AM
#1

Skönt med synen :) Stolpslagaren som skulle kommit för 1.5 v sen ska komma idag… men vädret är inte så inbjudande till att stängsla direkt..

Sassenach
4/25/17, 12:10 PM
#2

Dagens!
Hunnit motionera Kråka och mocka stall innan jobbet idag, livet kändes bra då. Nu har jag kommit till jobbet och det är lite mer halvdant, men det löser sig under dagen.

Ha en bra dag!

RC927
4/25/17, 1:11 PM
#3

Varit i stallet från tidig morgon till lunch. Morgonfodrat o släppt ut, fyllt vatten( sen fick jag hjälp uppifrån!), mockat , borstat o lett hästarna fram o tillbaka till volten där de blivit tömkörda. Nu väntar spabesök på eftermiddan!

RC71
4/25/17, 5:58 PM
#4

Kallt ,blött och tämligen urrigt !

En aning "krockad "i dag efter ett välbehövligt besök hos kiropraktorn under gårdagen . Det är vissa problem att sko häst om man är enarmad..  😕

monsterpony
4/25/17, 6:57 PM
#5

#4 Då får väl säga åt hästarna att nu får de hålla upp fötterna själva… ;) 

Här har det snöat till och från hela dagen. Är det verkligen 25 april och inte 25 mars?

RC71
4/25/17, 7:08 PM
#6

#5 Jag ska försöka beordra hästarna det i morgon för då måste jag jobba! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: