Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 817 ggr
lil-sis
4/28/17, 11:56 AM

Fredag 28/4 :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ikväll kommer hovis och igår bokade jag första träningen, vi dyker upp hos UL i mitten av maj på veckoslutskursen men inte hela helgen förstås utan åker hem efter ridning.

Annons:
GE
4/28/17, 4:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

På förmiddagen kändes det som vårvärmen var på gång. Nästan mot +10 strecket! Tänkte åka iväg för att fotografera lilla Eowyn, men det får bli i nästa vecka istället. Kanske kan jag lura med stoägarna då också? 

I morgon är semestern slut, och det blir första natten efter op av ögat. Spännade att se om det funkar bättre med datorerna där.

Idag har jag mailat tävlingsledningen på JC. Det är tävlingar där om 2 veckor (13/5), och efter förra årets bemötande av den ackriderade fotografen, har jag bett om lov att få komma dit och fotografera. Just nu är det 22 connemaror anmälda.

Fick igår en bild på Romanticas avkomma. Fin ponny (ja, häst snarare,  ca160 cm)

Ha en bra fredagkväll!

liljegren
4/28/17, 5:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Förmiddagen var lite dubbel. Det är skönt att få somna in om man är sjuk men det blir ju jobbigt för de anhöriga. På em fick Eowyn ut och röra sig fritt i hage :) det är inte lätt att veta vart man ska göra av de där långa benen!

Mellanbror2004
4/28/17, 6:33 PM
#3

#0# Va roligt Anna! Då kanske vi ses beroende på din ridtid. Kanske får man titta lite på er lilla babypojke med:)!

lil-sis
4/28/17, 8:36 PM
#4

#3 Hela familjen åker så lilleman är med :-)

GE
4/29/17, 10:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#2 Vilken liten fin älgfröken :)

Lite stamma stuk som Kit-Kat f-05 e Roeson u Molly. Eller hur?

liljegren
4/29/17, 12:33 PM
#6

#5 Ja, det tycker jag nog att det är :)

Annons:
Märit
4/29/17, 9:08 PM
#7

Och vår lilla femåriga, oerfarna Wal's Rossin har varit på sin första Pay and jump. Det var Rossins första hoppbana och jag tror även att det var den första riktiga hoppbanan för vår medryttare med. Endast 30 cm, men det kan vara nog så svårt när man är ute på främmande bana. Felfri runda och hon tvekade egentligen bara en gång. Vi är riktigt nöjda!

Märit
4/29/17, 9:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Fotografen var den på avtryckarknappen, men…

Märit
4/29/17, 10:05 PM
#9

Fastän nu blev det fel… Detta ovan borde ha skrivits på 29 april…

GE
4/30/17, 7:43 AM
#10

#9 Det gör väl inget. Datumet när du skrev syns ändå. Roligt att se Rossin!

Upp till toppen
Annons: