Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 681 ggr
GE
5/1/17, 8:01 AM

God Morgon 1 maj

Idag skiner solen, och även om det inte är någon direkt värme än, ska det väl bli bättre framåt dagen. Uppe med tuppen kan man väl säga, när man slutade jobba 04.00, och om några timmar blir det en liten roadtrip. Kommer att köra mot solen både dit och hem. Spännande! Det har ju varit jättesvårt innan op. Om det fungerar nu vet jag dock inte, det har ju knappt varit nån sol sen jag blev opererad.

Byta vinjettbild hinner jag inte nu. Det får jag göra när jag kommer hem.

Ha en skön 1 maj ☀️

Annons:
ambo
5/1/17, 8:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon! Idag är Ambos födelsedag. Vi hittade riktiga datumet rätt nyligen. Har haft lite lågfart då jag var o vaccinerade o samtidigt gjorde en vet.check. Han fick massa beröm fint musklad pigg glad ponny..perfekt raka o böjda spår..men reagerade högt vä bak. Så fick metacam o sen rida på som vanligt. Antagligen lite artros i knät. Stämmer med den magkänslan jag haft. Nu rider vi på som vanligt o kollar honom varje år.

GE
5/1/17, 9:18 AM
#2

Grattis på 17-årsdagen Ambo 🎂

RC927
5/1/17, 9:54 AM
#3

Grattis!

Sassenach
5/1/17, 2:16 PM
#4

Hej!
Sitter på ridklubben med Mälarcupen i WE och väntar på att connemaran skall starta så jag kan strejka från protokollräknandet en stund. Kommer förhoppningsvis hem till ett fixat stall någongång vid 19.00 om jag har tur.

Ha bra dag!

Kjerulfia1
5/1/17, 8:57 PM
#5

Äntligen hemma.  

Melody har ju haft semester i tre dagar så idag blev det ett tömkörningspass.  Hon skötte sig helt ok, kändes väldigt avslappnad, mycket tack vare det härliga vädret tror jag.

Och inte ville hon bli infångad heller. Det är ju mycket skönare att vara kvar ute i hagen ! Plus att om den där tvåbeningen tar på henne slår det ju gnistor. 

Det är fortfarande en massa statisk elekticitet så det sprakar till ibland när man ska ta på henne. Inte så populärt, vilket jag har full förståelse för. 

Nu ska jag försöka få till en dressyrträningstid :)

RC927
5/1/17, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Härlig dag idag! Skönt att rida i sol och värme. Pemberley trivdes! Foto: Malin Norman

Annons:
GE
5/2/17, 12:03 PM
#7

#6 Vilken fin bild, och vilket sött huvud den ponnyn har!

RC927
5/2/17, 1:43 PM
#8

#7 Tack! Ett huvud med ponnykaraktär, inuti är det lite allt möjligt tror jag!

Märit
5/2/17, 9:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Denna dag för 13 år sedan föddes vår Gondor på sin mors 20-årsdag. En mycket speciell herre som både glädjer sina mattar och får dem att gå upp i limningen ibland!

GE
5/2/17, 9:41 PM
#10

#9 Grattis till att bli tonåring fina Gondor 🎂

Upp till toppen
Annons: