Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 692 ggr
GE
2017-05-13 07:12

God Morgon 13 maj

Ser ut att bli en fin dag. Kallt än dock -3 här i Uppsala. Snart på väg till Jump Club, Rekasta utanför Enköping. Hoppas kunna bjuda på några bilder sen…

Ha en bra dag!

Annons:
liljegren
2017-05-13 08:50
#1

Här har vi haft kallt inatt. -5 vid 4.30.. mysigt värre. Idag kommer Amber hit. Hon är Dayanas första föl hos mormor och således helsyster till Bellis och Isolde.

Mellanbror2004
2017-05-13 10:56
#2

En underbar morgon här i Norrby, strålande sol för oss. I em träning för Uffe, igår tömkörde vi helt ensamma i det ljusa härliga ridhuset, njuter av att bara vara hästtjej. Fick rundtur av Berit igår kväll och titta på foton hemma his henne. Så väl omhändertagen. Ha en skön helg alla!

RC71
2017-05-13 16:30
#3

Väntar på föl…

liljegren
2017-05-13 16:48
#4

#3 hoppas du slipper vänta allt för länge

lil-sis
2017-05-13 17:30
#5

Ridit lektion. Trött.

ambo
2017-05-13 19:54
#6

#2 Hoppas träningen var toppen! Vore kul va där :) i morrn ska vi ut på premiärtävling med nya hästen Clintano aka Clintan :) det namn jag först slängde ur mig..ja bara ta sig runt på ett trevligt sätt är målet i morgon ☺

Annons:
Märit
2017-05-13 21:03
#7

Här har också varit en fantastiskt fin dag! Först tog jag en ansenlig mängd sticklingar av sommarblommor och satte i krukor. Sedan tomatomplantering och utflyttning av dem till kolonistugan vid stallet. Sedan tog Per och jag mer några träd med motorsåg, ja det var Per som höll i… Sedan blev det färdigställande av ny hage och fixande av vatten till hagen. Fint väder! Shorts och linne! Efter ridtur med Gondor då han för andra gången starkt hävdade att man inte kan ridas över broar från "fel håll"!!! Sedan blev det mobilsökande runt på ridstigarna. Lärde mig att man inte kan spänna mobilfodralet runt ridstövlarna med kardborreband och tro att mobilen sitter kvar efter ridturen. Tack och lov hade jag inte kommit långt förrän den låg där vid stigen! Imorgon ska det högt efterlängtade regnet komma. Hoppas!

GE
2017-05-13 21:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har också haft en solig och fin dag på Rekasta. Ingen direkt värme men med en extra tröja blev det lagom. En bra start för Connemarorna blev det också. LA kat C vanns av Hesperus Eagle med Poetic Vanilla Ice 2:a och Idylle 3:a! 

Jump Club tog hem sista omgången i allsvenskan. Med i laget Carraig Donn.

Som vanligt missade jag ett par. En hade dock fel nummerlapp på sig, och då är det inte så lätt. Sitter nu och redigerar bilder för fullt. Lär ta ett par timmar…

Bild: Hesperus Eagle i täten in till prisutdelning

RC927
2017-05-14 08:45
#9

Hade en härlig ridtur på morgonen13/5, solen sken och hästarna var pigga och glada. Vårkänslor IGEN, vet inte hur många gånger de kommit och gått denna vår(vinter). Men nu hoppas jag att de stannar…

Upp till toppen
Annons: