Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 689 ggr
Märit
5/14/17, 10:35 AM

Godmorgon 14 maj

Nu kanske jag kan hoppas på bete och hö! Lite strilande duggregn och det sägs att det ska komma mer! Sällan har man blivit så nöjd över regn att det är fullt ok att det kommer på den lediga söndagen.

Annons:
lil-sis
5/14/17, 3:31 PM
#1

Lektion idag med. Lite bättre. Nu är vi trötta.

RC927
5/14/17, 4:29 PM
#2

Härlig skogstur idag igen. Mallan var pigg och vi hoppade små stockar!

Kjerulfia1
5/14/17, 4:48 PM
#3

Tömkörning utan bomull i öronen idag. Hon skötte sig faktiskt riktigt bra, men blev väldigt i gasen i början. 

"För matte hade ju lagt ut TVÅ bommar på olika ställen, och det är ju så kul att hoppa, så det gjorde jag så mycket jag kunde" citat Melody.

Matten tyckte att hon bara skulle galoppera över, och det funkade i det starka varvet, men inte i det svagare, vilket var det vi började med idag.  

Nu vill jag ha regn och värme. Värmen kommer till slutet av veckan tydligen, men regnet ser vi ut att få vänta på.

Paloma II
5/14/17, 4:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Har haft en trevlig dag i Norrtälje på Vigelsjö ridskola. Det var ett lite mysigt ställe :-) Mary och Becka blev trea i LC:n och vinst i LB:n. Tvåa i LB:n var den snygga och välhoppande Holmtebo Crested Ten :-)

GE
5/14/17, 5:00 PM
#5

#4 Så roligt! Grattis!!

Mellanbror2004
5/14/17, 7:07 PM
#6

Rejält trött efter en härlig ridhelg, Yuppie är underbar att rida. Skönt med en varm dusch när man är hemma, Uuppie valde lerbad i stället.Mycket trafik som vanligt, det läskiga är de som smiter in tight framför en, tuta fick jag göra, men det hjälper ju knappast. I morgon blir det skrittpass för alla, tänk om man kunde ta u när man rider själv också. Så skönt i soffan nu.😊

Annons:
Sassenach
5/14/17, 9:27 PM
#7

Fötter trötta efter en dag som funktionär på klubbens lokala hoppning, marorna gick bra. Nu blir det lite analog och digital sökning för att ev få ihop en Kluring.

kicki80
5/15/17, 12:57 PM
#8

Grattis till fina resultat i Norrtälje #4. Vi tänkte åka in men som vanligt kommer massa annat mellan…

Upp till toppen
Annons: