Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 543 ggr
RC927
2017-05-19 11:35

God morgon 19/5

Tjoho, nu blev det plötsligt högsommarvärme! Tack för det! Mallan fyller 27 år idag, men jag ska inte dit, tyvärr! Medryttaren får hålla i kalaset och ge en extra kram från mej. För ung. en månad sen var det tjugo år sen vi köpte henne.

Annons:
Coromant
2017-05-19 20:04
#1

Skönt med lite värme.  Jag tog en promenad med Chalmer i grimma och han följer med som en stor hund. Imorse fick gänget gå i skrittmaskinen innan dom släpptes i sin gräshage. I helgen blir det lite hagfix sen öppnar vi upp en större hage även om den del dom går i nu är stor. 

Ingen tävling för oss i helgen men en hel del stall ändå!

Paloma II
2017-05-19 21:50
#2

Becka och jag tog en skön skrittur med hästarna. Första gången på ca två veckor som jag satt på Palomas rygg då hon haft ont i en bog men nu friskförklarad av veterinär :-) Paloma skötte sig exemplariskt med tanke på att hon haft överskottenergi de senaste dagarna.

Mellanbror2004
2017-05-19 22:53
#3

Dressyrträning i högsommarvärmen. Vattenflaskan kork hade tyvärr inte varit stängd, så ingen efterlängtad klunk efteråt tyvärr inte. Vi jobbar vidare med byten. Något Opal verkar ha lättare hör och Aran lite svårare. En underbar sval dusch efteråt, som fick en att vakna till. Så himla skön tid nu, i kväll går de ute, var alldeles för varmt i stallet trots öppet överallt, men de är ju själva stora värmekaminer.😁

Upp till toppen
Annons: