Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 515 ggr
liljegren
2017-05-21 09:56

God morgon 21/5

Lite mulet men 16 grader varmt. En av sommargästerna erbjöd sig att hjälpa till att sätta staket till ena sommarhagen som ligger nedanför dem, så att fortsätta där är dagens agenda. Skönt med nya beten, mindre kul att stängsla in allt. Men å andra sidan blir det inte så mycket jobb nästa sommar då istället.

Annons:
GE
2017-05-21 10:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här skiner solen men det är inte så varmt än. Just nu + 13. Duger det med :)

Igår fick Fröken R komma iväg på bete. Nöjd ponny sprang nästan benen av sig!

kicki80
2017-05-21 10:51
#2

Ganska skönt väder för en långtur i skogen med Moa och Rebell… Enligt vissa så är jag larvig som alltid "svansar efter" när Moa rider så ganska skönt att jag skiter i vad andra tycker ;-). Trist att höra dessa barn sen säga att de önskar att deras föräldrar var mer intresserade av att titta när dem rider… Moa hoppade igår och det tyckte både hon och Rebell om… I veckan väntar två ridlektioner.. Så kul att se hur fort framåt det går för Moa i ridningen nu, hon fick tom frågan om att rida en ponny igår och börja tävla framåt hösten på den..

kicki80
2017-05-21 10:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En bild på Moa och Rebell som inte kom med i förra inlägget

Paloma II
2017-05-21 14:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#2 här är en till som springer efter sitt barn i skogen. Becka har de senaste åren fått rida ut med ridsällskap då jag litar på Paloma men med Mary springer jag efter :-) Vad roligt för Moa att rida lektion och att det går bra :-) Har tillbringat fm med att kratta sidorna på ridbanan samt fyllt på med paddex i skrittmaskinen och rensa ogräs i skrittmaskinen och mockat Palomas och Marys vinterhage. Det var riktigt varmt i solen - ca 25 grader :-) Bidrar med en bild från förra sommaren :-)

RC927
2017-05-21 14:21
#5

#2 Det är ju jättekul när man har samma intressen! Min dotter är drygt 30 och vi har haft intresset ihop sen hennes förskoleålder. Jag hade hållit på med hästar tidigare. Ibland har vi delat på en häst, ibland har vi haft två. Inte heller blev det några problem när hon pluggade utomlands eller på annan ort. Då red jag desto mer. Ser ut som ett fint ekipage!

Kjerulfia1
2017-05-21 18:03
#6

Helt slut efter ännu en dag med hagmockning.  Jag tror att jag har sträckt mig i sidan som bonus, så det blir till att stretcha sedan. 

Ponnyn får en bonusdag.

Annons:
Upp till toppen
Annons: