Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 872 ggr
GE
6/3/17, 8:34 PM

God kväll 3 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gick in och tog en x-tur igår 18.00-02.00. Lagom och  lättförtjänt tänkte jag. Ställde klockan på 10.00 när jag kom hem, men vaknade inte ens. Helt värdelöst! Det ska bli så skönt med semester, känner att jag behöver det. Bara 5 pass kvar nu :)

Grattis till Jossan och Gräns Helgonet som vann P90 på Strömsholm idag :) Red ihop 70% i dressyren, felfri i hoppningen, och 0 straff i terrängen.

Bild: Fergus softar i hagen i Österssund och grattar sin bror (på fädernet)

Annons:
GE
6/3/17, 8:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tvåan i P90 måste ha Connemarablod i sig. Munsboro Limestone är senskimmel. Så här såg han ut  2012. Då var han 11 år. Idag ser han ut som en mögelost.

Märit
6/3/17, 10:45 PM
#2

Så härligt med nya hagar tycker våra hästar. Tur att det uppskattas efter allt jobb! Vi lämnar ordninggjorda, vackert betade och väl stängslande hagar mot en hage med trasiga stolpar och tråd under år av gammalt gräs! Inte litet jobb! 😖

Märit
6/3/17, 10:46 PM
#3

Här kommer fotot

Märit
6/3/17, 10:48 PM
#4

Men jag valde fil, men den kom inte med???

Märit
6/3/17, 10:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5
Märit
6/3/17, 10:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6
Annons:
Mellanbror2004
6/4/17, 5:01 PM
#7

#2# Göra hagar är ett slitjobb. Varför byter ni? Mina pållar vandrar runt till grannar, sommaren är lite bantning för mig eller kanske rättare sagt dem, fång är väl det man är mest rädd för. Är erbjuden stor gräshage, men tvekar, tycker det funkar så bra för dem som vi har nu, de får jobba lite för det gröna, min granne Tommy brukar hänga med mig på långa helgturskrittningar, han har ridit massor och är en klippa och roligt för mig med ridsällskap. Han har ju ridit K1:s hästar i tjugo år och tycker mina är bland det gulligaste han mött. Eller som en man uttrycker det, Yuppie var servostyrd och lätt.

Upp till toppen
Annons: