Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 874 ggr
liljegren
6/4/17, 9:22 AM

God dag 4/6

Världen är galen.. Hur svårt ska det vara att sluta ha ihjäl varandra? Folk har för lite att göra.. Årets tredje skylark-bebis är född, inte mitt sto men roligt ändå. En hingst blev det.. så han kanske kan spara på stofölen åt oss? ;)

Annons:
GE
6/4/17, 11:12 AM
#1

För lite att göra och besatthet är en farlig kombo. Hemskt det som sker i världen!

Det har gått bra för Connemarorna i fälttävlan i helgen. I Hermanstorp vanns CNCP* av Lofty Fionnuala (f 08 e Castleside JJ - Lofty Roderic) före Roundstone Gracie
(f 10 e Linsfort Barney - Coral Dun).

P90 vanns av Lacken King (f 07 e Brocklodge Buster - Monaghanstown Fred) före Derinograhn Kestrel (f-09 e Charlesville Lad - Carra Cashel).

På Strömsholm pågår första omgången i Folksam ponnyallsvenska. Jag håller nog mest tummarna för Halmstad FRK som har två Connemaror i laget.

Märit
6/4/17, 5:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

En alien har kommit in i vår hage! Henne måste vi jaga ut! Men de låter henne leva och acceperar henne efter in stund. Där har vi människor något att lära. 😕

RC927
6/4/17, 7:41 PM
#3

Oh, vilken sötis! Men jag kan förstå att hästarna undrade lite! Nu har mina hästar sovit första natten ute. Mallan blev intagen av snäll stallkompis på förmiddan och hon la sig och sov! När jag skulle rida vid tre var hon riktigt pigg. Tyckte att hon blev förföljd och att vi då måste springa fort,fort! Sen hade hon bråttom ut i hagen.

Upp till toppen
Annons: