Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 429 ggr
liljegren
6/12/17, 10:05 AM

God förmiddag 12/6

Här regnar det. Det må vara vattenbrist på somliga ställen men unghingsthagen har motsatta problemet här. Skylark har en son som är på väg till Sverige. Han har inte lämnat så mycket på Irland så att två av dem kommer till Sverige känns lite lustigt :)

Annons:
RC927
6/12/17, 12:56 PM
#1

#0 Som tävlingsponny eller avelshingst , eller kanske både och? Idag fyller Pemberley åtta och jag ska till hästarna på eftermiddan. Har legat däckad i nån magsjuka sen jag var på landet, så jag har inte varit där på en vecka. Elaka baciller i Roslagen!

liljegren
6/12/17, 1:18 PM
#2

#1 tävlingsponny :) han är valack ;)

Kjerulfia1
6/12/17, 9:37 PM
#3

Galopp och travjobb på banan plus bommar stod på schemat idag. Ponnyn tyckte matte var jobbig, och fick soppatorsk efter galoppen, men vi red oss igenom det den här gången också. Bommarna traskade hon över som hon aldrig gjort annat. På onsdag ska extrapiloten hoppa henne. Det ska bli spännande :) Första gången hon hoppar sedan september.

GE
6/12/17, 9:40 PM
#4

Hittade du ägaren till den andra avkomman? Synd att han är registrerad enligt minikraven från EU, dvs utan härstamning. Hans ev resultat kommer inte in i BB

liljegren
6/12/17, 9:47 PM
#5

Den som är på g in nu kontaktade mig.. jag hoppas hon registrerar med stam.. den som redan är här var inte tilläggsregistrera hos importörer trots att de 90 dygnen passerat.. så de gjorde det här nyligen :/

Upp till toppen
Annons: