Annons:
Etikettallmänt
Läst 487 ggr
starrhult
2017-06-16 16:52

God eftermiddag den 16/6

I dag börjar semestern!! Så skönt att få styra själv över sin dag. Inte nödvändigtvis bara vila - men i alla fall egenvalda aktiviteter. Har mullrat betänkligt nu ett par timmar, men det verkar som åskan tog en annan väg. Någon som har, eller vet om någon lugn och stabil Connemara 146 - 160 cm, 4 - 10 år ca. Har fått förfrågning, men har ingen passande att sälja. Vuxen ryttare som vill ha häst till livslångt hem. Allround, ej tävling - gärna för körning, we, trail m.m. Pm till mig så har jag tel.nr.

Annons:
Kjerulfia1
2017-06-16 17:59
#1

Andra natten i Mörkret (som faktiskt är en plats). 

Vi har ett fantastiskt fint fältkvarter vilket alltid är ett plus.  Stuga, som utifrån såg rätt skabbig ut, men var jättefin på insidan. Bra kök, TV och wifi, vad mer kan man begära?  och trevliga kollegor såklart. 

Melody har lite sommarlov de här dagarna, förutom  någon gång då en av stallkamraterna kommer att rida henne.

GE
2017-06-16 18:25
#2

Bara två nätter kvar nu. På söndag morgon går jag av, och då är det SEMESTER!! Sommarmeeting i Kumla den här helgen.  Där hade man ju gärna velat vara…
Idag reds  klasser från LC-LA, och 11 rosetter blev det, varav 3 blågula :)

[RC1393]
2017-06-16 19:53
#3

Igår provred en tjej Sparven inför en tredagarskurs med början idag. Om två veckor ska de tävla ihop, det är så spännande! Igår hittade de inte riktigt varandra, men idag under två pass så kom de verkligen ihop sig som ekipage. Känns bara så konstigt att stå på läktarplats, det är trots allt nästan bara jag som ridit Sparven! I morgon blir det bara ett pass och sedan banhoppning på söndag. 

Lyckades byta bort mitt arbetspass på söndag så jag kan vara på plats på träningen genom att muta pappa- han ska få köra den splitternya arbetsbilen - och han högg direkt😃

Upp till toppen
Annons: