Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 404 ggr
GE
7/24/17, 7:51 AM

God Morgon 24 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn! Svalt och skönt i Uppsala idag. Nattpass väntar och min vana trogen har jag satt igång ett par maskiner i tvättstugan. Allt är som vanligt mao…

Bild på Fenella, exakt på dagen för 10 år sen

Annons:
monsterpony
7/24/17, 7:54 AM
#1

Soligare än väntat i Dalarna om än inte varmt. Idag bär det hemåt igen.

Kjerulfia1
7/24/17, 8:19 AM
#2

Nu blir det utflykt och ponnyfritt ett par dagar.

RC927
7/24/17, 9:16 AM
#3

Vattningsvecka denna vecka vilket innebär att se till att vatten finns i sto- resp. valackhage. Två badkar i varje. Vi är lite oroliga för att vattnet i brunnarna ska sina. Backupplan finns! Snälla medryttare har lovat att hjälpa till så vi behöver inte åka ut på hästlediga dar!

Mellanbror2004
7/24/17, 6:37 PM
#4

Jag rider bara en häst varje dag, känns bra i sommartid få man också vill umgås och pyssla lite på vår lilla gård. Hästarna hår i skogshage blandat med bete, så lite har vi alla krympt i omfång hoppas jag. Bromsen har ökat tyvärr så ridtäcke är tyvärr ett måste. Opal är jag så glad över, har förändrats över det senaste året till en riktigt härlig dressyrhäst, dvs han arbetar jättebra men nästan ingen protest alls, de pratar vi oss igenom numera. Dock höll jag på att få en riktig katafultavsittning, han har mycket tunnare päls och klarar ingen broms alls, men det är ju som man säger en helt annan historia. Han är stark och känns stolt över det också, älskade lilla Opalen❤️

Upp till toppen
Annons: